ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj VALEO 786044(028198141FX)
Cod: 786044
Producator: VALEO
Coduri OE: 028198141FX, 1L0198012, 28198141FX, KX12523000, W01L0198012
Piesa noua: Diametru 1 [mm]: 210
Versiune: DPT
Diametru 2 [mm]: 210
Numar dinti: 24
Articol extins/Informatii de extindere: fara rulment presiune
De la numar motor: 274 104
Cod motor: 1Y
An fabricatie pana la: 04/1996
An fabricatie de la: 07/1992
De la numar serie sasiu: ZD-241 122
Tip cutie viteza: CDJ
Producator: VALEO
Coduri OE: 028198141FX, 1L0198012, 28198141FX, KX12523000, W01L0198012
Piesa noua: Diametru 1 [mm]: 210
Versiune: DPT
Diametru 2 [mm]: 210
Numar dinti: 24
Articol extins/Informatii de extindere: fara rulment presiune
De la numar motor: 274 104
Cod motor: 1Y
An fabricatie pana la: 04/1996
An fabricatie de la: 07/1992
De la numar serie sasiu: ZD-241 122
Tip cutie viteza: CDJ
Kit-uri ambreiaj VALEO V786044 | 387,36 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
VW GOLF III (1H1) 1.9 D 1991-1997 65CP (48 KW) 1896cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.9 TD,GTD 1991-1997 75CP (55 KW) 1896cmc,
VW VENTO (1H2) 1.9 TD 1991-1998 75CP (55 KW) 1896cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD 1993-1999 75CP (55 KW) 1896cmc,
SEAT TOLEDO I (1L) 1.9 D 1991-1999 68CP (50 KW) 1896cmc,
SEAT TOLEDO I (1L) 1.9 TD 1991-1999 75CP (55 KW) 1896cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.9 TD 1993-1996 75CP (55 KW) 1896cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.9 TD 1993-1996 75CP (55 KW) 1896cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.9 SDI 1995-1997 64CP (47 KW) 1896cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.