Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Bujii VALEO 246867(596014) pentru FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 D


Cod: 246867
Producator: VALEO
Coduri OE: 596014, 596017, 596053, 596057, 596075, 5960F7, 59625L, 59625M, 8671005675
Bujie: 1-Electrod masa
Lungime filet [mm]: 26,5
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
Deschidere cheie: 16
Tip ambalaj: ambalaj blister

Cod motor: RFR (DEW10J4)
An fabricatie pana la: 05/2002
An fabricatie de la: 09/2006

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere . O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia . Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia . Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai . Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior . -rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece . -solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii . Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari . Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri . La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie . -
Pentru:

CITROEN XSARA PICASSO (N68) 1.8 16V 2000-prezent 115CP (85 KW) 1749cmc,

PEUGEOT 206 hatchback 2.0 S16 1999-2000 135CP (99 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V 1999-2000 135CP (99 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 16V 1999-2000 135CP (99 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 406 Coupe (8C) 2.0 16V 1999-2000 135CP (99 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 206 CC (2D) 2.0 S16 2000-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,

LANCIA ZETA (22_) 2.0 16V (220AQ5) 2000-2002 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN EVASION (22, U6) 2.0 16V 2000-2002 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN JUMPY (U6U) 2.0 2000-2006 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN JUMPY (U6U) 2.0 i 16V 2000-prezent 138CP (102 KW) 1997cmc,

CITROEN JUMPY caroserie (BS_, BT_, BY_, BZ_) 2.0 i 16V 2000-prezent 138CP (102 KW) 1997cmc,

PEUGEOT EXPERT (224) 2.0 2000-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 206 hatchback 2.0 S16 1999-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN XSARA (N1) 2.0 16V 2000-2005 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN XSARA Break (N2) 2.0 16V 2000-2005 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN XSARA Coupe (N0) 2.0 16V 2000-2005 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN C5 I (DC_) 1.8 16V (DC6FZB, DC6FZE) 2001-2004 115CP (85 KW) 1749cmc,

PEUGEOT 806 (221) 2.0 16V 2000-2002 136CP (100 KW) 1997cmc,

FIAT ULYSSE (220_) 2.0 16V 2000-2002 136CP (100 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 307 (3A/C) 2.0 16V 2000-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN C5 I (DC_) 2.0 16V (DCRFNC, DCRFNF) 2001-2004 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN C5 I Break (DE_) 2.0 16V (DERFNF, DERFNC, RERFNC) 2001-2004 136CP (100 KW) 1997cmc,

FIAT SCUDO Combinato (220_) 2.0 16V 2000-2006 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN C5 I Break (DE_) 1.8 16V (DE6FZB, DE6FZE) 2001-2004 115CP (85 KW) 1749cmc,

PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.6 16V 2001-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,

PEUGEOT 807 (EA_, EB_) 2.0 2002-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 807 (EA_, EB_) 2.2 2002-prezent 158CP (116 KW) 2230cmc,

CITROEN C8 (EA_, EB_) 2.0 2002-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN C8 (EA_, EB_) 2.2 2002-prezent 158CP (116 KW) 2230cmc,

LANCIA PHEDRA (179_) 2.0 (179AXA11) 2002-2010 136CP (100 KW) 1997cmc,

FIAT ULYSSE (179_) 2.0 2002-2011 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN C3 Pluriel (HB_) 1.6 2003-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,

PEUGEOT 206 hatchback 2.0 RC 2003-prezent 177CP (130 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 16V 2003-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,

FIAT SCUDO caroserie (220_) 2.0 2000-2006 136CP (100 KW) 1997cmc,

PEUGEOT EXPERT caroserie (222) 2.0 2002-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN XSARA PICASSO (N68) 2.0 16V 2003-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 407 (6D_) 2.0 2004-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 407 (6D_) 2.2 2004-prezent 158CP (116 KW) 2230cmc,

PEUGEOT 407 (6D_) 1.8 2004-prezent 116CP (85 KW) 1749cmc,

PEUGEOT 407 SW (6E_) 1.8 2004-prezent 116CP (85 KW) 1749cmc,

PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.0 2004-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.2 2004-prezent 158CP (116 KW) 2230cmc,

CITROEN C4 I (LC_) 2.0 16V 2004-2007 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN C4 I (LC_) 2.0 16V 2004-2011 140CP (103 KW) 1997cmc,

CITROEN C4 Coupe (LA_) 2.0 16V 2004-2007 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN C5 II (RC_) 1.8 16V (RC6FZB) 2004-prezent 116CP (85 KW) 1749cmc,

CITROEN C5 II (RC_) 2.0 16V (RCRFJB, RCRFJC) 2004-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,

CITROEN C5 II Break (RE_) 1.8 16V (RE6FZB) 2004-prezent 116CP (85 KW) 1749cmc,

CITROEN C5 II Break (RE_) 2.0 16V (RERFJB, RERFJC) 2004-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 407 Coupe (6C_) 2.2 16V 2005-prezent 163CP (120 KW) 2230cmc,

PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.0 16V 2005-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,

CITROEN C8 (EA_, EB_) 2.0 16V 2005-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,

CITROEN C5 II (RC_) 1.8 16V 2005-prezent 125CP (92 KW) 1749cmc,

CITROEN C5 III Break(RW_) 2.0 16V 2008-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,

CITROEN C5 III (RD_) 1.8 16V 2008-prezent 125CP (92 KW) 1749cmc,

CITROEN C5 III Break(RW_) 1.8 16V 2008-prezent 125CP (92 KW) 1749cmc,

CITROEN C5 III (RD_) 2.0 16V BioFlex 2008-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,

CITROEN C5 III Break(RW_) 2.0 16V BioFlex 2008-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 308 SW (4H_) 2.0 16V BioFlex 2008-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,

CITROEN C3 I (FC_) 1.6 16V 2003-2005 110CP (81 KW) 1587cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3