ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii VALEO 246867(596014) pentru FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 D
Cod: 246867
Producator: VALEO
Coduri OE: 596014, 596017, 596053, 596057, 596075, 5960F7, 59625L, 59625M, 8671005675
Bujie: 1-Electrod masa
Lungime filet [mm]: 26,5
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
Deschidere cheie: 16
Tip ambalaj: ambalaj blister
Cod motor: RFR (DEW10J4)
An fabricatie pana la: 05/2002
An fabricatie de la: 09/2006
Producator: VALEO
Coduri OE: 596014, 596017, 596053, 596057, 596075, 5960F7, 59625L, 59625M, 8671005675
Bujie: 1-Electrod masa
Lungime filet [mm]: 26,5
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
Deschidere cheie: 16
Tip ambalaj: ambalaj blister
Cod motor: RFR (DEW10J4)
An fabricatie pana la: 05/2002
An fabricatie de la: 09/2006
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
CITROEN XSARA PICASSO (N68) 1.8 16V 2000-prezent 115CP (85 KW) 1749cmc,
PEUGEOT 206 hatchback 2.0 S16 1999-2000 135CP (99 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V 1999-2000 135CP (99 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 16V 1999-2000 135CP (99 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 406 Coupe (8C) 2.0 16V 1999-2000 135CP (99 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 206 CC (2D) 2.0 S16 2000-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
LANCIA ZETA (22_) 2.0 16V (220AQ5) 2000-2002 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN EVASION (22, U6) 2.0 16V 2000-2002 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN JUMPY (U6U) 2.0 2000-2006 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN JUMPY (U6U) 2.0 i 16V 2000-prezent 138CP (102 KW) 1997cmc,
CITROEN JUMPY caroserie (BS_, BT_, BY_, BZ_) 2.0 i 16V 2000-prezent 138CP (102 KW) 1997cmc,
PEUGEOT EXPERT (224) 2.0 2000-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 206 hatchback 2.0 S16 1999-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN XSARA (N1) 2.0 16V 2000-2005 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN XSARA Break (N2) 2.0 16V 2000-2005 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN XSARA Coupe (N0) 2.0 16V 2000-2005 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C5 I (DC_) 1.8 16V (DC6FZB, DC6FZE) 2001-2004 115CP (85 KW) 1749cmc,
PEUGEOT 806 (221) 2.0 16V 2000-2002 136CP (100 KW) 1997cmc,
FIAT ULYSSE (220_) 2.0 16V 2000-2002 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 307 (3A/C) 2.0 16V 2000-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C5 I (DC_) 2.0 16V (DCRFNC, DCRFNF) 2001-2004 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C5 I Break (DE_) 2.0 16V (DERFNF, DERFNC, RERFNC) 2001-2004 136CP (100 KW) 1997cmc,
FIAT SCUDO Combinato (220_) 2.0 16V 2000-2006 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C5 I Break (DE_) 1.8 16V (DE6FZB, DE6FZE) 2001-2004 115CP (85 KW) 1749cmc,
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.6 16V 2001-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 807 (EA_, EB_) 2.0 2002-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 807 (EA_, EB_) 2.2 2002-prezent 158CP (116 KW) 2230cmc,
CITROEN C8 (EA_, EB_) 2.0 2002-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C8 (EA_, EB_) 2.2 2002-prezent 158CP (116 KW) 2230cmc,
LANCIA PHEDRA (179_) 2.0 (179AXA11) 2002-2010 136CP (100 KW) 1997cmc,
FIAT ULYSSE (179_) 2.0 2002-2011 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C3 Pluriel (HB_) 1.6 2003-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 206 hatchback 2.0 RC 2003-prezent 177CP (130 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 16V 2003-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
FIAT SCUDO caroserie (220_) 2.0 2000-2006 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT EXPERT caroserie (222) 2.0 2002-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN XSARA PICASSO (N68) 2.0 16V 2003-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 407 (6D_) 2.0 2004-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 407 (6D_) 2.2 2004-prezent 158CP (116 KW) 2230cmc,
PEUGEOT 407 (6D_) 1.8 2004-prezent 116CP (85 KW) 1749cmc,
PEUGEOT 407 SW (6E_) 1.8 2004-prezent 116CP (85 KW) 1749cmc,
PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.0 2004-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.2 2004-prezent 158CP (116 KW) 2230cmc,
CITROEN C4 I (LC_) 2.0 16V 2004-2007 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C4 I (LC_) 2.0 16V 2004-2011 140CP (103 KW) 1997cmc,
CITROEN C4 Coupe (LA_) 2.0 16V 2004-2007 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN C5 II (RC_) 1.8 16V (RC6FZB) 2004-prezent 116CP (85 KW) 1749cmc,
CITROEN C5 II (RC_) 2.0 16V (RCRFJB, RCRFJC) 2004-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,
CITROEN C5 II Break (RE_) 1.8 16V (RE6FZB) 2004-prezent 116CP (85 KW) 1749cmc,
CITROEN C5 II Break (RE_) 2.0 16V (RERFJB, RERFJC) 2004-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 407 Coupe (6C_) 2.2 16V 2005-prezent 163CP (120 KW) 2230cmc,
PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.0 16V 2005-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,
CITROEN C8 (EA_, EB_) 2.0 16V 2005-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,
CITROEN C5 II (RC_) 1.8 16V 2005-prezent 125CP (92 KW) 1749cmc,
CITROEN C5 III Break(RW_) 2.0 16V 2008-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,
CITROEN C5 III (RD_) 1.8 16V 2008-prezent 125CP (92 KW) 1749cmc,
CITROEN C5 III Break(RW_) 1.8 16V 2008-prezent 125CP (92 KW) 1749cmc,
CITROEN C5 III (RD_) 2.0 16V BioFlex 2008-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,
CITROEN C5 III Break(RW_) 2.0 16V BioFlex 2008-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 308 SW (4H_) 2.0 16V BioFlex 2008-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,
CITROEN C3 I (FC_) 1.6 16V 2003-2005 110CP (81 KW) 1587cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.