ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii VALEO 246324 pentru OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 1.8 S
Cod: 246324
Producator: VALEO
Coduri OE:
Bujie: 1-Electrod masa
Lungime filet [mm]: 19
Distanta dintre electrozi [mm]: 1,1
Deschidere cheie: 21
Cod motor: G4DGJE
An fabricatie pana la: 05/1994
An fabricatie de la: 01/1986
Producator: VALEO
Coduri OE:
Bujie: 1-Electrod masa
Lungime filet [mm]: 19
Distanta dintre electrozi [mm]: 1,1
Deschidere cheie: 21
Cod motor: G4DGJE
An fabricatie pana la: 05/1994
An fabricatie de la: 01/1986
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
MITSUBISHI SIGMA (F2_A, F1_A) 3.0 V6 1990-1996 177CP (130 KW) 2972cmc,
MITSUBISHI SIGMA (F2_A, F1_A) 3.0 V6 1990-1996 205CP (151 KW) 2972cmc,
NISSAN MICRA I (K10) 1.0 1982-1989 54CP (40 KW) 988cmc,
CHRYSLER LE BARON limuzina 3.0 i V6 1990-1994 143CP (105 KW) 2972cmc,
CHRYSLER LE BARON Cabriolet 3.0 i V6 1990-1996 143CP (105 KW) 2972cmc,
HYUNDAI SONATA III (Y-3) 3.0 i V6 1993-1998 146CP (107 KW) 2972cmc,
CHRYSLER VOYAGER II (ES) 3.0 i 1991-1995 147CP (108 KW) 2972cmc,
MITSUBISHI SIGMA Station Wagon (F0_W) 3.0 1992-1996 170CP (125 KW) 2972cmc,
HYUNDAI PONY (X-1) 1.3 1985-1989 68CP (50 KW) 1299cmc,
NISSAN MICRA I (K10) 1.0 1982-1991 58CP (43 KW) 988cmc,
HYUNDAI PONY limuzina (X-1) 1.3 1985-1989 68CP (50 KW) 1299cmc,
HYUNDAI PONY limuzina (X-1) 1.5 1985-1989 72CP (53 KW) 1468cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.