ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor LUCAS ELECTRICAL DDB490(13467881)
Cod: DDB490
Producator: LUCAS ELECTRICAL
Coduri OE: 13467881
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Cod motor: B230E
An fabricatie pana la: 10/1991
Restrictiile producatorului: Bosch
An fabricatie de la: 10/1985
Producator: LUCAS ELECTRICAL
Coduri OE: 13467881
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Cod motor: B230E
An fabricatie pana la: 10/1991
Restrictiile producatorului: Bosch
An fabricatie de la: 10/1985
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
VOLVO 740 (744) 2.3 1984-1988 131CP (96 KW) 2316cmc,
VOLVO 740 (744) 2.3 1988-1991 156CP (114 KW) 2316cmc,
VOLVO 740 combi (745) 2.3 1985-1990 114CP (84 KW) 2316cmc,
VOLVO 740 combi (745) 2.3 1985-1988 131CP (96 KW) 2316cmc,
VOLVO 740 combi (745) 2.0 1989-1991 112CP (82 KW) 1986cmc,
VOLVO 740 combi (745) 2.3 1987-1992 115CP (85 KW) 2316cmc,
VOLVO 740 combi (745) 2.3 1988-1990 156CP (114 KW) 2316cmc,
VOLVO 940 (944) 2.0 1992-1994 112CP (82 KW) 1986cmc,
VOLVO 940 combi (945) 2.0 1992-1994 112CP (82 KW) 1986cmc,
VOLVO 940 combi (945) 2.3 1990-1994 131CP (96 KW) 2316cmc,
VOLVO 940 combi (945) 2.3 Turbo 1990-1994 165CP (121 KW) 2316cmc,
PORSCHE 944 2.5 1985-1987 150CP (110 KW) 2479cmc,
PORSCHE 944 2.5 S 1986-1988 190CP (140 KW) 2479cmc,
PORSCHE 944 3.0 S2 1988-1991 211CP (155 KW) 2990cmc,
VOLVO 740 (744) 2.3 1987-1989 159CP (117 KW) 2316cmc,
VOLVO 740 combi (745) 2.3 1987-1989 159CP (117 KW) 2316cmc,
VOLVO 740 combi (745) 2.3 Turbo 1985-1988 182CP (134 KW) 2316cmc,
VOLVO 740 combi (745) 2.3 1989-1992 151CP (111 KW) 2316cmc,
PORSCHE 928 5.0 S 1985-1986 288CP (212 KW) 4957cmc,
VOLVO 740 (744) 2.0 1985-1992 121CP (89 KW) 1986cmc,
VOLVO 740 combi (745) 2.0 1985-1992 121CP (89 KW) 1986cmc,
VOLVO 940 combi (945) 2.0 Turbo 1991-1995 155CP (114 KW) 1986cmc,
VOLVO 940 (944) 2.3 1990-1991 156CP (114 KW) 2316cmc,
VOLVO 940 (944) 2.0 Turbo 1990-1994 155CP (114 KW) 1986cmc,
VOLVO 940 (944) 2.3 1990-1993 160CP (118 KW) 2316cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.