ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj LuK 624 3776 00
Cod: 624 3776 00
Producator: LuK
Coduri OE:
Diametru [mm]: 240
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
Articol completare/Info suplimentar 2: Verificati volanta cu masa dubla si daca e cazul inlocuiti-o
An fabricatie de la: 10/2013
Tip cutie viteza: cv. manuala, 6 viteze
Producator: LuK
Coduri OE:
Diametru [mm]: 240
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
Articol completare/Info suplimentar 2: Verificati volanta cu masa dubla si daca e cazul inlocuiti-o
An fabricatie de la: 10/2013
Tip cutie viteza: cv. manuala, 6 viteze
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
HYUNDAI i40 CW (VF) 2.0 GDI 2011-prezent 177CP (130 KW) 1999cmc,
KIA OPTIMA 2.0 2012-prezent 170CP (125 KW) 1999cmc,
HYUNDAI i40 (VF) 2.0 GDI 2012-prezent 178CP (131 KW) 1999cmc,
KIA OPTIMA 2.0 CVVL 2012-prezent 165CP (121 KW) 1999cmc,
HYUNDAI ix35 (LM, EL, ELH) 2.0 GDI 2013-prezent 166CP (122 KW) 1999cmc,
HYUNDAI ix35 (LM, EL, ELH) 2.0 GDi 4WD 2013-prezent 166CP (122 KW) 1999cmc,
KIA SPORTAGE (SL) 2.0 CVVT AWD 2010-prezent 166CP (122 KW) 1998cmc,
KIA SPORTAGE (SL) 2.0 GDI 2014-prezent 166CP (122 KW) 1998cmc,
KIA SPORTAGE (SL) 2.0 GDI AWD 2014-prezent 166CP (122 KW) 1998cmc,
HYUNDAI i40 CW (VF) 2.0 GDI 2012-prezent 165CP (121 KW) 1999cmc,
HYUNDAI i40 (VF) 2.0 GDI 2012-prezent 165CP (121 KW) 1999cmc,
HYUNDAI TUCSON (TLE) 2.0 GDI 2015-prezent 155CP (114 KW) 1999cmc,
HYUNDAI TUCSON (TLE) 2.0 GDi 4WD 2015-prezent 155CP (114 KW) 1999cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.