ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor BERU VK331(594130)
Cod: VK331
Producator: BERU
Coduri OE: 594130, 82361914, 9938273, 9938274, 9938360
Restrictiile producatorului: MARELLI
Tehnica de cuplaj: DIN
De la numar motor: 7548187
Cod motor: DOHC ECCU / EEC7
An fabricatie pana la: 06/1985
An fabricatie de la: 10/1983
Pana la numar motor: 7548186
Pana la numar serie sasiu: 2415766
Numar distribuitor aprindere: 75 82 148
Producator: BERU
Coduri OE: 594130, 82361914, 9938273, 9938274, 9938360
Restrictiile producatorului: MARELLI
Tehnica de cuplaj: DIN
De la numar motor: 7548187
Cod motor: DOHC ECCU / EEC7
An fabricatie pana la: 06/1985
An fabricatie de la: 10/1983
Pana la numar motor: 7548186
Pana la numar serie sasiu: 2415766
Numar distribuitor aprindere: 75 82 148
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
FORD SIERRA hatchback 2.0 RS Cosworth 1987-1990 204CP (150 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 16V Cosworth 4x4 KAT 1990-1993 220CP (162 KW) 1993cmc,
FORD ESCORT VI (GAL) RS Cosworth 4x4 1992-1995 220CP (162 KW) 1994cmc,
RENAULT 11 (B/C37_) 1.1 (B/C371) 1983-1986 48CP (35 KW) 1108cmc,
FIAT RITMO II (138_) 60 1.1 1982-1987 55CP (40 KW) 1116cmc,
FIAT RITMO II (138_) 60 1.1 1985-1987 58CP (43 KW) 1116cmc,
ABARTH RITMO (138A) 130 TC 2.0 1983-1987 130CP (96 KW) 1995cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.4 (160.AC) 1987-1989 71CP (52 KW) 1372cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.4 i.e. (160.AP, 160.AD, 160.EA) 1989-1995 70CP (51 KW) 1372cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.6 i.e. (160.A1, 160.EC, 160.EB) 1992-1995 75CP (55 KW) 1581cmc,
FIAT TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) 1993-1995 139CP (102 KW) 1995cmc,
FIAT TIPO (160_) 2.0 16V (160.AV) 1991-1995 146CP (107 KW) 1995cmc,
FIAT REGATA (138_) 70 1.3 1983-1989 65CP (48 KW) 1301cmc,
FIAT REGATA (138_) 85 Super 1.5 1983-1985 82CP (60 KW) 1498cmc,
FIAT REGATA (138_) 100 Super 1.6 1983-1990 101CP (74 KW) 1585cmc,
FIAT UNO (146_) 45 0.9 1983-1992 45CP (33 KW) 903cmc,
FIAT UNO (146_) 55 1.1 1983-1989 54CP (40 KW) 1116cmc,
FIAT UNO (146_) 60 1.1 (146A.EG) 1985-1989 58CP (43 KW) 1116cmc,
FIAT UNO (146_) 70 1.3 1985-1989 65CP (48 KW) 1302cmc,
FIAT UNO (146_) 70 1.3 1983-1985 68CP (50 KW) 1302cmc,
FIAT UNO (146_) 70 i.e. 1.4 1989-1993 70CP (51 KW) 1372cmc,
FIAT UNO (146_) 1.4 Turbo i.e. 1989-1993 112CP (82 KW) 1372cmc,
LANCIA PRISMA (831_) 1.5 1983-1986 86CP (63 KW) 1498cmc,
FIAT UNO (146_) 75 i.e. 1.5 1985-1993 75CP (55 KW) 1499cmc,
LANCIA PRISMA (831_) 1.6 1983-1986 105CP (77 KW) 1585cmc,
LANCIA DELTA I (831_) 1.3 (831AB.011) 1979-1992 75CP (55 KW) 1301cmc,
LANCIA DELTA I (831_) 1.6 GT 1982-1986 105CP (77 KW) 1585cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 1.6 i.e. (835AB) 1989-1993 78CP (57 KW) 1581cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 2.0 i.e. (835AL) 1989-1999 113CP (83 KW) 1995cmc,
FIAT FIORINO (147_) 1.0 1986-1988 56CP (41 KW) 1049cmc,
FIAT FIORINO (147_) 1.1 60 1986-1988 55CP (40 KW) 1116cmc,
FIAT FIORINO (147_) 1.5 1988-1993 75CP (55 KW) 1499cmc,
FIAT TEMPRA (159_) 1.4 i.e. (159.AC, 159.AX) 1992-1996 69CP (51 KW) 1372cmc,
FIAT TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AE) 1990-1992 78CP (57 KW) 1581cmc,
SEAT IBIZA I (021A) 1.2 1984-1993 60CP (44 KW) 1193cmc,
SEAT RONDA (022A) 1.2 1984-1986 60CP (44 KW) 1193cmc,
SEAT RONDA (022A) 1.2 1983-1985 64CP (47 KW) 1193cmc,
SEAT RONDA (022A) 1.5 1984-1986 85CP (63 KW) 1461cmc,
SEAT MALAGA (023A) 1.2 1985-1993 60CP (44 KW) 1193cmc,
SEAT MALAGA (023A) 1.5 1985-1993 85CP (63 KW) 1461cmc,
FIAT RITMO II (138_) 105 1.6 1983-1987 105CP (77 KW) 1585cmc,
LANCIA Y10 (156_) 1.0 Turbo (156D) 1985-1989 84CP (62 KW) 1049cmc,
FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) RS Cosworth 4x4 1995-1998 220CP (162 KW) 1994cmc,
FIAT REGATA Weekend (138_) 100 1.6 (RF) 1984-1986 101CP (74 KW) 1585cmc,
FIAT REGATA (138_) 85 1.6 1983-1990 82CP (60 KW) 1585cmc,
FIAT RITMO II (138_) 85 1.5 1985-1987 79CP (58 KW) 1498cmc,
FIAT RITMO Cabriolet (138_) 100 1.6 1985-1987 100CP (74 KW) 1585cmc,
FIAT FIORINO caroserie (146_) 60 1.1 1988-1993 54CP (40 KW) 1116cmc,
FIAT FIORINO caroserie (146_) 75 i.e. 1.5 1988-1993 75CP (55 KW) 1499cmc,
LANCIA PRISMA (831_) 1.5 1985-1992 75CP (55 KW) 1498cmc,
LANCIA PRISMA (831_) 1.5 1986-1992 80CP (59 KW) 1498cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 16V Cosworth 4x4 1990-1993 220CP (162 KW) 1993cmc,
FIAT DUNA (146_) 60 1.1 1987-1991 58CP (43 KW) 1116cmc,
FIAT DUNA Weekend (146_) 60 1.1 1987-1991 58CP (43 KW) 1116cmc,
FIAT DUNA (146_) 70 1.3 1987-1991 67CP (49 KW) 1301cmc,
FIAT DUNA Weekend (146_) 70 1.3 1987-1991 67CP (49 KW) 1301cmc,
FIAT FIORINO caroserie (146_) 70 1.3 1988-1994 67CP (49 KW) 1301cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.4 i.e. 1989-1995 78CP (57 KW) 1372cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.