ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor BERU NVL195(2215778599)
Cod: NVL195
Producator: BERU
Coduri OE: 2215778599, 22157H1000
Restrictiile producatorului: System HITACHI
Specificatii de asamblare: conectat
Distribuitor/Rotor: fara supresiune interferenta
An fabricatie pana la: 11/1984
An fabricatie de la: 01/1982
Producator: BERU
Coduri OE: 2215778599, 22157H1000
Restrictiile producatorului: System HITACHI
Specificatii de asamblare: conectat
Distribuitor/Rotor: fara supresiune interferenta
An fabricatie pana la: 11/1984
An fabricatie de la: 01/1982
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
NISSAN CHERRY III (N12) 1.3 1982-1986 60CP (44 KW) 1269cmc,
NISSAN CHERRY III (N12) 1.5 1983-1986 75CP (55 KW) 1488cmc,
NISSAN SUNNY I Traveller (B11) 1.5 1982-1986 75CP (55 KW) 1488cmc,
HONDA ACCORD III (CA) 2.0 EX (CA5) 1985-1989 102CP (75 KW) 1955cmc,
HONDA ACCORD III (CA) 2.0 EX (CA5) 1985-1989 103CP (76 KW) 1955cmc,
HONDA ACCORD III (CA) 2.0 EX (CA5) 1985-1989 106CP (78 KW) 1955cmc,
HONDA ACCORD III (CA) 2.0 EXi (CA5) 1986-1989 116CP (85 KW) 1955cmc,
HONDA ACCORD III (CA) 2.0 EXi (CA5) 1985-1987 122CP (90 KW) 1955cmc,
HONDA ACCORD III (CA) 2.0 i 16V (CA5) 1987-1989 133CP (98 KW) 1958cmc,
HONDA ACCORD III (CA) 2.0 i 16V (CA5) 1987 137CP (101 KW) 1958cmc,
NISSAN PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 (W160) 1980-1988 120CP (88 KW) 2753cmc,
NISSAN VANETTE Bus (KC120) 1.5 1983-1987 69CP (51 KW) 1488cmc,
NISSAN SUNNY I (B11) 1.3 1982-1987 60CP (44 KW) 1269cmc,
NISSAN PRAIRIE (M10, NM10) 1.5 S (M10) 1984-1987 75CP (55 KW) 1488cmc,
FORD ECONOVAN (KBA, KCA) 1.4 1986-1992 65CP (48 KW) 1416cmc,
NISSAN PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 1986-1990 120CP (88 KW) 2753cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.