Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Rotor distribuitor BERU NVL130(9939790)


Cod: NVL130
Producator: BERU
Coduri OE: 9939790, 9944407, 9946356
Restrictiile producatorului: System MARELLI
Culoare: negru

De la numar motor: 8813855
An fabricatie pana la: 12/1992
An fabricatie de la: 01/1993
Numar distribuitor aprindere: 75 82 149

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

CITROEN AX (ZA-_) 10 1986-1998 45CP (33 KW) 954cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.1 1987-1990 54CP (40 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.0 1987-1998 45CP (33 KW) 954cmc,

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.1 1991-1996 60CP (44 KW) 1124cmc,

FIAT PANDA (141_) 750 1986-1995 34CP (25 KW) 770cmc,

FIAT PANDA (141_) 1000 4x4 1986-1992 50CP (37 KW) 999cmc,

FIAT PANDA (141_) 1000 1986-1992 44CP (32 KW) 999cmc,

FIAT PANDA (141_) 1000 4x4 1986-1994 45CP (33 KW) 999cmc,

FIAT PANDA (141_) 1000 i.e. KAT 1987-1998 45CP (33 KW) 999cmc,

FIAT PANDA (141_) 1100 Trekking 4x4 1991-2004 50CP (37 KW) 1108cmc,

FIAT PANDA (141_) 1100 1991-1999 50CP (37 KW) 1108cmc,

FIAT PANDA Van (141_) 750 1986-1992 34CP (25 KW) 764cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.4 i.e. (160.AP, 160.AD, 160.EA) 1989-1995 70CP (51 KW) 1372cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.6 i.e. (160.A1, 160.EC, 160.EB) 1992-1995 75CP (55 KW) 1581cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.ED) 1993-1995 103CP (76 KW) 1756cmc,

FIAT TIPO (160_) 2.0 i.e. (160.AJ) 1990-1992 109CP (80 KW) 1995cmc,

FIAT TIPO (160_) 2.0 i.e. (160.AT, 160.AJ) 1990-1995 113CP (83 KW) 1995cmc,

FIAT TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) 1993-1995 139CP (102 KW) 1995cmc,

FIAT TIPO (160_) 2.0 16V (160.AV) 1991-1995 146CP (107 KW) 1995cmc,

FIAT UNO (146_) 45 0.9 1983-1992 45CP (33 KW) 903cmc,

FIAT UNO (146_) 45 1.0 (146A.ED) 1986-1993 44CP (32 KW) 999cmc,

LANCIA Y10 (156_) 1.0 Fire (156B, 156AD) 1985-1991 44CP (32 KW) 999cmc,

LANCIA Y10 (156_) 1.0 Fire (156AE) KAT 1987-1992 45CP (33 KW) 999cmc,

FIAT UNO (146_) 50 1.1 1986-1989 50CP (37 KW) 1116cmc,

LANCIA Y10 (156_) 1.1 i.e. Fire (156AG) 1989-1995 50CP (37 KW) 1108cmc,

FIAT UNO (146_) 50 i.e. 1.1 1992-1993 49CP (36 KW) 1116cmc,

LANCIA Y10 (156_) 1.1 i.e. Fire Allrad (156AG) 1992-1995 50CP (37 KW) 1108cmc,

LANCIA DELTA I (831_) 1.6 GT i.e. (831AB.010) 1987-1992 90CP (66 KW) 1585cmc,

LANCIA DEDRA (835_) 1.8 i.e. (835BD, 835AD) 1989-1999 105CP (77 KW) 1756cmc,

LANCIA DEDRA (835_) 2.0 i.e. (835AL) 1989-1999 113CP (83 KW) 1995cmc,

LANCIA DEDRA (835_) 2.0 HF Integrale (835AP) 1990-1994 169CP (124 KW) 1995cmc,

FIAT FIORINO (147_) 1.0 1986-1988 56CP (41 KW) 1049cmc,

FIAT TEMPRA (159_) 1.4 i.e. (159.AC, 159.AX) 1992-1996 69CP (51 KW) 1372cmc,

FIAT TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AS, 159.AT) 1992-1996 75CP (55 KW) 1581cmc,

FIAT TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) 1992-1996 105CP (77 KW) 1756cmc,

FIAT TEMPRA (159_) 2.0 i.e. (159.AP) 1990-1996 113CP (83 KW) 1995cmc,

FIAT TEMPRA S.W. (159_) 1.4 i.e. (159.AC, 159.AX) 1992-1996 69CP (51 KW) 1372cmc,

FIAT TEMPRA S.W. (159_) 1.6 i.e. (159.AS, 159.AT) 1992-1996 75CP (55 KW) 1581cmc,

FIAT TEMPRA S.W. (159_) 1.8 i.e. (159.AN) 1992-1993 105CP (77 KW) 1756cmc,

FIAT TEMPRA S.W. (159_) 2.0 i.e. 4x4 (159.AP) 1992-1995 113CP (83 KW) 1995cmc,

FIAT TEMPRA S.W. (159_) 2.0 i.e. (159.AP) 1991-1995 113CP (83 KW) 1995cmc,

FIAT COUPE (175_) 2.0 16V 1993-1996 139CP (102 KW) 1995cmc,

LANCIA DEDRA (835_) 1.8 i.e. (835FA) 1994-1999 101CP (74 KW) 1756cmc,

LANCIA DEDRA (835_) 2.0 16V (835ED) 1994-1999 139CP (102 KW) 1995cmc,

LANCIA DEDRA SW (835_) 1.8 i.e. (835FA) 1994-1999 101CP (74 KW) 1756cmc,

LANCIA DEDRA SW (835_) 2.0 16V (835ED) 1994-1999 139CP (102 KW) 1995cmc,

LANCIA DEDRA SW (835_) 2.0 Integrale (835ED) 1994-1999 139CP (102 KW) 1995cmc,

LANCIA DEDRA (835_) 2.0 i.e. Turbo (835AR) 1991-1999 162CP (119 KW) 1995cmc,

FIAT TIPO (160_) 1.1 (160.AA) 1988-1991 56CP (41 KW) 1108cmc,

FIAT FIORINO caroserie (146_) 60 1.1 1988-1993 54CP (40 KW) 1116cmc,

LANCIA Y10 (156_) 1.0 Fire Allrad 1986-1989 44CP (32 KW) 999cmc,

FIAT UNO (146_) 50 1.1 1990-1993 50CP (37 KW) 1108cmc,

FIAT UNO (146_) 45 i.e. 1.0 1984-1995 45CP (33 KW) 999cmc,

FIAT FIORINO caroserie (146_) 70 1.3 1988-1994 67CP (49 KW) 1301cmc,

FIAT PANDA (141_) 750 (141AM) KAT 1995-2003 34CP (25 KW) 770cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3