ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujie incandescenta BERU GD382(000159250167)
Cod: GD382
Producator: BERU
Coduri OE: 000159250167, 0001593801, 0001595301, 0001595401, 0001596001, 0001596101, 1102, 1596101, 5614217, A000159250167, A0001593801, A0001595301, A0001595401, A0001596001, A0001596101, B40, MKP00070
Tensiune [V]: 0,9
Tehnica de cuplaj: M5/3Nm
Spirala conica: 60
Dimensiune filet: M 18x1,5
Lungime totala [mm]: 88
Deschidere cheie: 21 mm
Moment strangere [Nm]: 38
Amperaj [A]: 63
Varianta bujii incandescente: bujie incandescenta
Adancime montaj [mm]: 28
Cod motor: OM 616.910
An fabricatie pana la: 01/1976
Numar bucati necesare: 4
Producator: BERU
Coduri OE: 000159250167, 0001593801, 0001595301, 0001595401, 0001596001, 0001596101, 1102, 1596101, 5614217, A000159250167, A0001593801, A0001595301, A0001595401, A0001596001, A0001596101, B40, MKP00070
Tensiune [V]: 0,9
Tehnica de cuplaj: M5/3Nm
Spirala conica: 60
Dimensiune filet: M 18x1,5
Lungime totala [mm]: 88
Deschidere cheie: 21 mm
Moment strangere [Nm]: 38
Amperaj [A]: 63
Varianta bujii incandescente: bujie incandescenta
Adancime montaj [mm]: 28
Cod motor: OM 616.910
An fabricatie pana la: 01/1976
Numar bucati necesare: 4
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Bujia incandescenta , utilizata la motoarele cu ardere prin compresie , reprezinta un element al instalatiei de aprindere si are rolul de a incalzi amestecul carburant , in cazul pornirii de la rece .
Pentru realizarea autoaprinderii amestecului aer-carburant , la sfarsitul ciclului de compresie din cilindru , este necesara o temperatura foarte ridicata , care in cazul pornirii de la rece , fiind greu de atins , va rezulta o pornire greoaie . Pentru eliminarea acestui inconvenient , s-a recurs la utilizarea unui dispozitiv de preincalzire , a amestecului carburant , denumit bujie incandescenta .
Bujiile , sunt alimentate de la bateria automobilului , si au capacitatea de a transforma energia electrica primita , in energie termica , prin intermediul unei rezistente electrice . Bujiile sunt proiectate sa se incalzeasca foarte repede , pana la temperaturi de cca 800 de grade celsius , intr-un timp redus , iar materialul din care sunt confectionate , trebuie sa fie rezistent la uzura si la temperaturi ridicate .
Activarea respectiv dezactivarea bobinelor din circuit , este realizata de catre calculatorul de injectie , prin intermediul calculatorului de aprindere , denumit si unitate de control a bobinelor cu incandescenta .
Pentru:
MERCEDES-BENZ limuzina (W123) 200 D (123.120) 1976-1979 55CP (40 KW) 1988cmc,
MERCEDES-BENZ limuzina (W123) 200 D 1979-1985 60CP (44 KW) 1988cmc,
MERCEDES-BENZ limuzina (W123) 220 D (123.126) 1976-1979 60CP (44 KW) 2197cmc,
MERCEDES-BENZ limuzina (W123) 220 D 1977-1979 67CP (49 KW) 2197cmc,
MERCEDES-BENZ limuzina (W123) 240 D (123.123) 1979-1985 72CP (53 KW) 2399cmc,
MERCEDES-BENZ limuzina (W123) 240 D (123.123) 1976-1979 65CP (48 KW) 2399cmc,
MERCEDES-BENZ limuzina (W123) 300 D (123.130) 1976-1980 80CP (59 KW) 2998cmc,
MERCEDES-BENZ limuzina (W123) 300 D (123.130) 1979-1985 88CP (65 KW) 2998cmc,
MERCEDES-BENZ combi combi (S123) 240 T D (123.183) 1979-1985 72CP (53 KW) 2399cmc,
MERCEDES-BENZ combi combi (S123) 240 T D 1977-1979 65CP (48 KW) 2399cmc,
MERCEDES-BENZ combi combi (S123) 300 T D (123.190) 1977-1985 80CP (59 KW) 2998cmc,
MERCEDES-BENZ combi combi (S123) 300 T D (123.190) 1979-1985 88CP (65 KW) 2998cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W460) 240 GD (460,3) 1979-1987 72CP (53 KW) 2399cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W460) 300 GD (460,3) 1979-1991 88CP (65 KW) 2998cmc,
MERCEDES-BENZ T1 Bus (601) 207 D 2.4 1977-1982 65CP (48 KW) 2404cmc,
MERCEDES-BENZ T1 platou/sasiu (601) 207 D 2.4 1977-1982 65CP (48 KW) 2404cmc,
MERCEDES-BENZ T1 caroserie (601) 207 D 2.4 1982-1990 72CP (53 KW) 2399cmc,
MERCEDES-BENZ T1 platou/sasiu (602) 307 D 2.4 1977-1983 65CP (48 KW) 2399cmc,
MERCEDES-BENZ T1 platou/sasiu (601) 207 D 2.4 1977-1989 72CP (53 KW) 2399cmc,
MERCEDES-BENZ T2/L caroserie/combi L 405 D 1972-1980 60CP (44 KW) 2197cmc,
MERCEDES-BENZ T2/L platou/sasiu L 405 D 1972-1980 60CP (44 KW) 2197cmc,
MERCEDES-BENZ T2/L caroserie/combi L 406 DG (309.111, 309.112, 309.113, 309.114, 309.115...) 1968-1974 60CP (44 KW) 2197cmc,
MERCEDES-BENZ T2/L platou/sasiu L 406 DG (309.100, 309.101, 309.102, 309.103) 1968-1974 60CP (44 KW) 2197cmc,
MERCEDES-BENZ T2/L caroserie/combi L 407 D (309.111, 309.112, 309.113, 309.114, 309.115...) 1975-1988 65CP (48 KW) 2404cmc,
MERCEDES-BENZ T2/L platou/sasiu L 407 D (309.100, 309.101, 309.102, 309.103) 1975-1988 65CP (48 KW) 2404cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.