ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj LuK 620 3304 00(71773492)
Cod: 620 3304 00
Producator: LuK
Coduri OE: 71773492, 71776585
Diametru [mm]: 200
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
An fabricatie pana la: 03/2014
An fabricatie de la: 10/2012
Tip cutie viteza: semiautomata
Producator: LuK
Coduri OE: 71773492, 71776585
Diametru [mm]: 200
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
An fabricatie pana la: 03/2014
An fabricatie de la: 10/2012
Tip cutie viteza: semiautomata
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
LANCIA YPSILON (312_) 0.9 Twinair 2011-prezent 86CP (63 KW) 875cmc,
FIAT PANDA (519, 312, 319) 0.9 2012-prezent 86CP (63 KW) 875cmc,
ALFA ROMEO MITO (955_) 0.9 2011-prezent 86CP (63 KW) 875cmc,
FIAT PUNTO (199) 0.9 Bifuel 2012-prezent 86CP (63 KW) 875cmc,
FIAT 500L (199) 0.9 2012-prezent 105CP (77 KW) 875cmc,
FIAT PANDA (519, 312, 319) 0.9 2012-prezent 78CP (57 KW) 875cmc,
FIAT PANDA (519, 312, 319) 0.9 4x4 2012-prezent 86CP (63 KW) 875cmc,
FIAT PANDA (519, 312, 319) 0.9 Natural Power 2012-prezent 86CP (63 KW) 875cmc,
LANCIA YPSILON (312_) 0.9 Twinair CNG 2011-prezent 86CP (63 KW) 875cmc,
FIAT 500L (199) 0.9 CNG 2013-prezent 86CP (63 KW) 875cmc,
ALFA ROMEO MITO (955_) 0.9 2013-prezent 105CP (77 KW) 875cmc,
FIAT PUNTO (199) 0.9 Twinair Turbo 2013-prezent 105CP (77 KW) 875cmc,
FIAT PUNTO Van (199_) 0.9 Twinair Turbo 2012-prezent 86CP (63 KW) 875cmc,
LANCIA YPSILON (312_) 0.9 Twinair 2013-prezent 80CP (59 KW) 875cmc,
FIAT PUNTO (199) 0.9 2013-prezent 101CP (74 KW) 875cmc,
FIAT PANDA (519, 312, 319) 0.9 2013-prezent 60CP (44 KW) 964cmc,
FIAT PANDA (519, 312, 319) 0.9 2013-prezent 80CP (59 KW) 875cmc,
ALFA ROMEO MITO (955_) 0.9 2013-prezent 101CP (74 KW) 875cmc,
FIAT PANDA (519, 312, 319) 0.9 4x4 2014-prezent 90CP (66 KW) 875cmc,
FIAT PANDA (519, 312, 319) 0.9 Natural Power 2015-prezent 80CP (59 KW) 875cmc,
FIAT PANDA VAN (312_) 0.9 2012-prezent 86CP (63 KW) 875cmc,
FIAT PANDA VAN (312_) 0.9 4x4 2012-prezent 86CP (63 KW) 875cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.