ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential; inel de etansare ELRING 107.794(0824008900)
Cod: 107.794
Producator: ELRING
Coduri OE: 0824008900, 0852165200, 0948350532, 7703087032, 7703087087
Diametru interior [mm]: 36
Diametru exterior [mm]: 54
Latime [mm]: 7,5
Configuratie etansare radiala arbore: A
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Diametru interior [mm]: 36
Diametru exterior [mm]: 54
Latime [mm]: 7,5
Configuratie etansare radiala arbore: A
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Producator: ELRING
Coduri OE: 0824008900, 0852165200, 0948350532, 7703087032, 7703087087
Diametru interior [mm]: 36
Diametru exterior [mm]: 54
Latime [mm]: 7,5
Configuratie etansare radiala arbore: A
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Diametru interior [mm]: 36
Diametru exterior [mm]: 54
Latime [mm]: 7,5
Configuratie etansare radiala arbore: A
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
RENAULT 4 (112_) 0.8 (1123) 1962-1983 26CP (19 KW) 845cmc,
RENAULT 4 (112_) 0.8 (1123) 1983-1988 29CP (21 KW) 845cmc,
RENAULT 4 (112_) 0.8 (1123) 1971-1988 34CP (25 KW) 845cmc,
RENAULT 4 (112_) 1.1 (1128, S128) 1978-1990 34CP (25 KW) 1108cmc,
RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 0.8 (2391) 1983-1989 29CP (21 KW) 845cmc,
RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 1.1 (2370, 210B) 1976-1989 34CP (25 KW) 1108cmc,
RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 1.1 (239B) 1982-1989 35CP (26 KW) 1108cmc,
RENAULT 5 (122_) 0.8 (1221, 1391, 1220) 1972-1984 35CP (26 KW) 845cmc,
RENAULT 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) 1982-1984 37CP (27 KW) 845cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.0 (1222, 1392) 1972-1985 44CP (32 KW) 956cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.1 (1227, 1397) 1980-1985 45CP (33 KW) 1108cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.3 (1225) 1976-1979 42CP (31 KW) 1289cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.3 (1225, 1395) 1979-1984 45CP (33 KW) 1289cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.3 Automatik (1225, 1395) 1979-1984 54CP (40 KW) 1289cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.3 (1224, 1394) 1975-1984 64CP (47 KW) 1289cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.4 Automatik (1229, 1399) 1982-1984 59CP (43 KW) 1397cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.4 (1229, 1399) 1982-1985 63CP (46 KW) 1397cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.4 Alpine A5 (1223) 1977-1981 93CP (68 KW) 1397cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.4 Alpine Turbo (122B) 1981-1985 108CP (79 KW) 1397cmc,
RENAULT 12 1.3 (1170) 1969-1980 54CP (40 KW) 1289cmc,
RENAULT 12 1.3 TS (1177, 1337) 1972-1980 60CP (44 KW) 1289cmc,
RENAULT 12 Variable (117_) 1.3 (1170) 1970-1980 54CP (40 KW) 1289cmc,
RENAULT 12 Variable (117_) 1.3 (1177) 1973-1980 60CP (44 KW) 1289cmc,
RENAULT 12 Variable (117_) 1.3 (1170) 1975-1980 50CP (37 KW) 1289cmc,
RENAULT 12 1.3 (1170) 1975-1980 50CP (37 KW) 1289cmc,
RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 0.8 (2106) 1966-1988 34CP (25 KW) 845cmc,
RENAULT 4 (112_) 0.8 1981-1982 27CP (20 KW) 782cmc,
RENAULT 4 (112_) 1.0 (112C) 1987-1993 34CP (25 KW) 956cmc,
RENAULT 4 (112_) 1.0 1985-1993 42CP (31 KW) 956cmc,
RENAULT 4 (112_) 1.1 1986-1990 44CP (32 KW) 1108cmc,
RENAULT 6 (118_) 1.1 1970-1987 45CP (33 KW) 1108cmc,
RENAULT 6 (118_) 1.1 1971-1980 48CP (35 KW) 1108cmc,
RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 0.8 1971-1982 26CP (19 KW) 782cmc,
RENAULT 5 caroserie (238_) 0.8 (2381) 1972-1984 35CP (26 KW) 845cmc,
RENAULT 5 caroserie (238_) 1.0 (2382) 1972-1985 44CP (32 KW) 956cmc,
RENAULT 5 caroserie (238_) 1.1 1980-1985 45CP (33 KW) 1108cmc,
RENAULT 5 caroserie (238_) 1.3 (2387) 1976-1982 44CP (32 KW) 1289cmc,
RENAULT 12 caroserie 1.3 1975-1980 50CP (37 KW) 1289cmc,
RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 1.0 1987-1993 34CP (25 KW) 956cmc,
RENAULT 4 (112_) 1.1 1978-1984 45CP (33 KW) 1108cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.