ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
starter HELLA 8EA 726 513-001(233004E210)
Cod: 8EA 726 513-001
Producator: HELLA
Coduri OE: 233004E210, 2330053J11, 2330053J12, 2330063J10, 2330063J11, 2330070J00, 2330070J10, 2330070J11, 2330070J12, M001T72981, M001T72981A, M001T72985, M001T72985A, M001T78881, M1T72981, M1T72981A, M1T72985, M1T72985A, M1T78881, S114523, SS685
Cuplaj/clema: cu clema 15a
Cuplaj/clema: cu clema 50(jet)
Numarul gaurilor de fixare: 2
Numarul gaurilor filetate: 2
Piesa la schimb: Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm]: 82
Tip cutie viteza: cu reductor
Tensiune [V]: 12
Putere electromotor [kW]: 1,4
Tip fisa: Stecher plat
Numar dinti: 8
Cod motor: SR20DE
An fabricatie pana la: 04/1996
Producator: HELLA
Coduri OE: 233004E210, 2330053J11, 2330053J12, 2330063J10, 2330063J11, 2330070J00, 2330070J10, 2330070J11, 2330070J12, M001T72981, M001T72981A, M001T72985, M001T72985A, M001T78881, M1T72981, M1T72981A, M1T72985, M1T72985A, M1T78881, S114523, SS685
Cuplaj/clema: cu clema 15a
Cuplaj/clema: cu clema 50(jet)
Numarul gaurilor de fixare: 2
Numarul gaurilor filetate: 2
Piesa la schimb: Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm]: 82
Tip cutie viteza: cu reductor
Tensiune [V]: 12
Putere electromotor [kW]: 1,4
Tip fisa: Stecher plat
Numar dinti: 8
Cod motor: SR20DE
An fabricatie pana la: 04/1996
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Electromotorul , sau demarorul , reprezinta motorul de curent continuu , alimentat de la bateria de acumulatori , al carui rol este sa asigure pornirea motorului unui autovehicul .
Pentru realizarea pornirii motorului si a functionarii lui in mod autonom , trebuiesc indeplinite urmatoarele conditii :-realizarea unui amestec omogen , aer- combustibil
-comprimarea amestecului , intr-o prima cursa a pistonului
-arderea amestecului
-turatia , mai mare de 100 rot/min
Un electromotor , este compus dintr-un motor electric si un angrenaj de cuplare , cu coroana dintata a volantei , cuplarea pinionului cu coroana volantei , nefiind permanenta , ci numai in momentul pornirii .
Cand prin cheia de contact , se inchide circuitul electric de pornire , solenoidul electromotorului , atrage un levier , care actioneaza pinionul de cuplare , in exterior , pentru a se cupla cu coroana dintata a volantei . In acelasi timp , cu cuplarea , se porneste si electromotorul , care prin intermediul pinionului va invarti volanta .
-
Pentru:
NISSAN SUNNY III Hatchback (N14) 2.0 GTI 16V 1990-1995 143CP (105 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 2.0 16V 1990-1996 115CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 2.0 GT 1990-1996 150CP (110 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 16V 1990-1996 116CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Traveller (W10) 2.0 i 1990-1998 116CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN 100 NX (B13) 2.0 GTI 1991-1994 143CP (105 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 2.0 i 1995-1996 125CP (92 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 i 1995-1996 125CP (92 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 2.0 16V 4x4 1991-1996 115CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 16V 4x4 1991-1996 115CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN SUNNY III Liftback (N14) 2.0 i 16V 1990-1995 143CP (105 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 1990-1996 150CP (110 KW) 1998cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.