ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj EXEDY TYK2074
Cod: TYK2074
Producator: EXEDY
Coduri OE:
Numar dinti: 21
Diametru exterior [mm]: 225
Diametru asezare gauri -? [mm]: 264
Articol completare/Info suplimentar 2: cu lagar
din mai multe piese: din trei piese
Tip model: LN80/85/90/140/145
An fabricatie pana la: 01/1992
An fabricatie de la: 10/1991
Producator: EXEDY
Coduri OE:
Numar dinti: 21
Diametru exterior [mm]: 225
Diametru asezare gauri -? [mm]: 264
Articol completare/Info suplimentar 2: cu lagar
din mai multe piese: din trei piese
Tip model: LN80/85/90/140/145
An fabricatie pana la: 01/1992
An fabricatie de la: 10/1991
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
VW TARO 2.4 D 1991-1994 80CP (59 KW) 2446cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.4 D 1992-2005 80CP (59 KW) 2446cmc,
VW TARO 2.4 D 4x4 1994-1997 79CP (58 KW) 2446cmc,
VW TARO 2.4 D 1994-1997 79CP (58 KW) 2446cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.4 D 1988-2005 83CP (61 KW) 2446cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.4 D 4WD 1988-2005 83CP (61 KW) 2446cmc,
TOYOTA 4 RUNNER (RN10_, VZN13_, VZN10_, RN13_) 2.4 TD 1989-1995 90CP (66 KW) 2446cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.