ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor ANGLI 3012(9939790) pentru KIA SOUL II (PS) 1.6 CRDi 128
Cod: 3012
Producator: ANGLI
Coduri OE: 9939790, 9944407, 9946356
Restrictiile producatorului: MARELLI
Distribuitor/Rotor: fara supresiune interferenta
Material: PBT (Polybutylenterephthalat)
Producator: ANGLI
Coduri OE: 9939790, 9944407, 9946356
Restrictiile producatorului: MARELLI
Distribuitor/Rotor: fara supresiune interferenta
Material: PBT (Polybutylenterephthalat)
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
CITROEN AX (ZA-_) 10 1986-1998 45CP (33 KW) 954cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.1 1987-1990 54CP (40 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.0 1987-1998 45CP (33 KW) 954cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.1 1991-1996 60CP (44 KW) 1124cmc,
FIAT PANDA (141_) 750 1986-1995 34CP (25 KW) 770cmc,
FIAT PANDA (141_) 1000 4x4 1986-1992 50CP (37 KW) 999cmc,
FIAT PANDA (141_) 1000 1986-1992 44CP (32 KW) 999cmc,
FIAT PANDA (141_) 1000 4x4 1986-1994 45CP (33 KW) 999cmc,
FIAT PANDA (141_) 1000 i.e. KAT 1987-1998 45CP (33 KW) 999cmc,
FIAT PANDA (141_) 1100 Trekking 4x4 1991-2004 50CP (37 KW) 1108cmc,
FIAT PANDA (141_) 1100 1991-1999 50CP (37 KW) 1108cmc,
FIAT PANDA Van (141_) 750 1986-1992 34CP (25 KW) 764cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.4 i.e. (160.AP, 160.AD, 160.EA) 1989-1995 70CP (51 KW) 1372cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.6 i.e. (160.A1, 160.EC, 160.EB) 1992-1995 75CP (55 KW) 1581cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.ED) 1993-1995 103CP (76 KW) 1756cmc,
FIAT TIPO (160_) 2.0 i.e. (160.AJ) 1990-1992 109CP (80 KW) 1995cmc,
FIAT TIPO (160_) 2.0 i.e. (160.AT, 160.AJ) 1990-1995 113CP (83 KW) 1995cmc,
FIAT TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) 1993-1995 139CP (102 KW) 1995cmc,
FIAT TIPO (160_) 2.0 16V (160.AV) 1991-1995 146CP (107 KW) 1995cmc,
FIAT UNO (146_) 45 0.9 1983-1992 45CP (33 KW) 903cmc,
FIAT UNO (146_) 45 1.0 (146A.ED) 1986-1993 44CP (32 KW) 999cmc,
LANCIA Y10 (156_) 1.0 Fire (156B, 156AD) 1985-1991 44CP (32 KW) 999cmc,
LANCIA Y10 (156_) 1.0 Fire (156AE) KAT 1987-1992 45CP (33 KW) 999cmc,
FIAT UNO (146_) 50 1.1 1986-1989 50CP (37 KW) 1116cmc,
LANCIA Y10 (156_) 1.1 i.e. Fire (156AG) 1989-1995 50CP (37 KW) 1108cmc,
FIAT UNO (146_) 50 i.e. 1.1 1992-1993 49CP (36 KW) 1116cmc,
LANCIA Y10 (156_) 1.1 i.e. Fire Allrad (156AG) 1992-1995 50CP (37 KW) 1108cmc,
LANCIA DELTA I (831_) 1.6 GT i.e. (831AB.010) 1987-1992 90CP (66 KW) 1585cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 1.8 i.e. (835BD, 835AD) 1989-1999 105CP (77 KW) 1756cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 2.0 i.e. (835AL) 1989-1999 113CP (83 KW) 1995cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 2.0 HF Integrale (835AP) 1990-1994 169CP (124 KW) 1995cmc,
FIAT FIORINO (147_) 1.0 1986-1988 56CP (41 KW) 1049cmc,
FIAT TEMPRA (159_) 1.4 i.e. (159.AC, 159.AX) 1992-1996 69CP (51 KW) 1372cmc,
FIAT TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AS, 159.AT) 1992-1996 75CP (55 KW) 1581cmc,
FIAT TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) 1992-1996 105CP (77 KW) 1756cmc,
FIAT TEMPRA (159_) 2.0 i.e. (159.AP) 1990-1996 113CP (83 KW) 1995cmc,
FIAT TEMPRA S.W. (159_) 1.4 i.e. (159.AC, 159.AX) 1992-1996 69CP (51 KW) 1372cmc,
FIAT TEMPRA S.W. (159_) 1.6 i.e. (159.AS, 159.AT) 1992-1996 75CP (55 KW) 1581cmc,
FIAT TEMPRA S.W. (159_) 1.8 i.e. (159.AN) 1992-1993 105CP (77 KW) 1756cmc,
FIAT TEMPRA S.W. (159_) 2.0 i.e. 4x4 (159.AP) 1992-1995 113CP (83 KW) 1995cmc,
FIAT TEMPRA S.W. (159_) 2.0 i.e. (159.AP) 1991-1995 113CP (83 KW) 1995cmc,
FIAT COUPE (175_) 2.0 16V 1993-1996 139CP (102 KW) 1995cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 1.8 i.e. (835FA) 1994-1999 101CP (74 KW) 1756cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 2.0 16V (835ED) 1994-1999 139CP (102 KW) 1995cmc,
LANCIA DEDRA SW (835_) 1.8 i.e. (835FA) 1994-1999 101CP (74 KW) 1756cmc,
LANCIA DEDRA SW (835_) 2.0 16V (835ED) 1994-1999 139CP (102 KW) 1995cmc,
LANCIA DEDRA SW (835_) 2.0 Integrale (835ED) 1994-1999 139CP (102 KW) 1995cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 2.0 i.e. Turbo (835AR) 1991-1999 162CP (119 KW) 1995cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.1 (160.AA) 1988-1991 56CP (41 KW) 1108cmc,
FIAT FIORINO caroserie (146_) 60 1.1 1988-1993 54CP (40 KW) 1116cmc,
LANCIA Y10 (156_) 1.0 Fire Allrad 1986-1989 44CP (32 KW) 999cmc,
FIAT UNO (146_) 50 1.1 1990-1993 50CP (37 KW) 1108cmc,
FIAT UNO (146_) 45 i.e. 1.0 1984-1995 45CP (33 KW) 999cmc,
FIAT FIORINO caroserie (146_) 70 1.3 1988-1994 67CP (49 KW) 1301cmc,
FIAT PANDA (141_) 750 (141AM) KAT 1995-2003 34CP (25 KW) 770cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.