ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor ANGLI 2421-P(6173902)
Cod: 2421-P
Producator: ANGLI
Coduri OE: 6173902, 6580693, 87TF12106AA, E7RF12106AA
Restrictiile producatorului: MOTORCRAFT-LUCAS
Material: PBT (Polybutylenterephthalat)
Distribuitor/Rotor: Tip conector DIN
Numar cilindri: 6
Specificatii de asamblare: insurubat
Producator: ANGLI
Coduri OE: 6173902, 6580693, 87TF12106AA, E7RF12106AA
Restrictiile producatorului: MOTORCRAFT-LUCAS
Material: PBT (Polybutylenterephthalat)
Distribuitor/Rotor: Tip conector DIN
Numar cilindri: 6
Specificatii de asamblare: insurubat
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.4 i 1986-1988 130CP (96 KW) 2394cmc,
FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i 1986-1994 145CP (107 KW) 2933cmc,
FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i 4x4 1986-1994 150CP (110 KW) 2933cmc,
FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i 1986-1994 150CP (110 KW) 2933cmc,
FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i KAT 1987-1994 145CP (107 KW) 2933cmc,
FORD SCORPIO I limuzina (GGE) 2.9 i 4x4 1989-1994 145CP (107 KW) 2933cmc,
FORD SCORPIO I combi (GGE) 2.9 i 1991-1994 145CP (107 KW) 2933cmc,
FORD SCORPIO II (GFR, GGR) 2.9 i 1995-1998 150CP (110 KW) 2933cmc,
FORD SCORPIO II combi (GNR, GGR) 2.9 i 1995-1998 150CP (110 KW) 2933cmc,
FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i 4x4 1988-1993 145CP (107 KW) 2933cmc,
FORD SCORPIO I limuzina (GGE) 2.9 i 1986-1994 145CP (107 KW) 2933cmc,
FORD SCORPIO I combi (GGE) 2.9 i 4x4 1988-1993 145CP (107 KW) 2933cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.9 4x4 1988-1993 150CP (110 KW) 2935cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.8 i 1987-1993 143CP (105 KW) 2792cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.