Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




capac distribuitor ANGLI 2258-P(0017671000)


Cod: 2258-P
Producator: ANGLI
Coduri OE: 0017671000, 32774176, 594123, 60749869, 705559, 7701020784, 83300122, 95534910, 9937716, RTC4932
Restrictiile producatorului: DUCELLIER
Distribuitor/Rotor: Tip conector DIN
Material: poliester
Specificatii de asamblare: decupat
Numar cilindri: 4


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

ALFA ROMEO 33 (905_) 1.2 (905.A) 1983-1989 68CP (50 KW) 1186cmc,

ALFA ROMEO 33 (905_) 1.3 (905.A1B, 905.A1C, 905.A1G) 1983-1989 75CP (55 KW) 1351cmc,

ALFA ROMEO 33 (905_) 1.3 (905.A1A, 905.A1C, 905.A1D, 905.A1F, 905.A1H) 1984-1989 86CP (63 KW) 1351cmc,

ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 (905.A2) 1986-1989 102CP (75 KW) 1490cmc,

ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 QV (905.A2N, 905.A2V) 1984-1989 105CP (77 KW) 1490cmc,

ALFA ROMEO 33 (905_) 1.7 QV (905.A3) 1988-1989 114CP (84 KW) 1712cmc,

ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.5 4x4 1986-1989 102CP (75 KW) 1490cmc,

ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.5 4x4 (905.A2U) 1986-1989 105CP (77 KW) 1490cmc,

ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 4x4 (905.A2M, 905.A2T) 1986-1989 105CP (77 KW) 1490cmc,

RENAULT 4 (112_) 0.8 (1123) 1983-1988 29CP (21 KW) 845cmc,

RENAULT 5 (122_) 1.4 Alpine A5 (1223) 1977-1981 93CP (68 KW) 1397cmc,

RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.1 (B/C/401, B/C40H) 1986-1995 45CP (33 KW) 1108cmc,

RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.1 (B/C/401) 1984-1988 46CP (34 KW) 1108cmc,

RENAULT 9 (L42_) 1.1 (L421) 1981-1987 48CP (35 KW) 1108cmc,

RENAULT 11 (B/C37_) 1.1 (B/C371) 1983-1986 48CP (35 KW) 1108cmc,

PEUGEOT 505 (551A) 1.8 1981-1985 75CP (55 KW) 1796cmc,

PEUGEOT 505 (551A) 2.0 1985-1995 98CP (72 KW) 1971cmc,

ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 4x4 (905.A2) 1986-1989 102CP (75 KW) 1490cmc,

ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.5 1986-1989 102CP (75 KW) 1490cmc,

ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.5 1986-1989 105CP (77 KW) 1490cmc,

FIAT RITMO II (138_) 60 1.1 1985-1987 58CP (43 KW) 1116cmc,

FIAT REGATA (138_) 70 1.3 1983-1989 65CP (48 KW) 1301cmc,

FIAT DUCATO Panorama (280_) 2.0 1982-1985 79CP (58 KW) 1971cmc,

PEUGEOT 505 Break (551D) 2.0 1985-1987 98CP (72 KW) 1971cmc,

PEUGEOT 505 (551A) 1.8 1985-1986 84CP (62 KW) 1796cmc,

FIAT REGATA (138_) 85 1.6 1983-1990 82CP (60 KW) 1585cmc,

FIAT DUCATO caroserie (280_) 1.8 1982-1988 67CP (49 KW) 1783cmc,

FIAT DUCATO caroserie (280_) 2.0 1982-1990 79CP (58 KW) 1971cmc,

RENAULT TRAFIC Bus (T5, T6, T7) 1.4 1980-1989 48CP (35 KW) 1397cmc,

RENAULT TRAFIC caroserie (T1, T3, T4) 1.4 1980-1989 48CP (35 KW) 1397cmc,

PEUGEOT J5 caroserie (280L) 1.8 1983-1988 69CP (51 KW) 1796cmc,

RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.1 1991-1998 46CP (34 KW) 1108cmc,

ALFA ROMEO 33 (905_) 1.7 1986-1989 129CP (95 KW) 1712cmc,

ALFA ROMEO 33 (905_) 1.7 1986-1989 118CP (87 KW) 1712cmc,

ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.4 1984-1988 90CP (66 KW) 1351cmc,

ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.7 1988-1989 118CP (87 KW) 1712cmc,

RENAULT MASTER I Bus (T__) 28-35 2.0 1980-1986 80CP (59 KW) 1995cmc,

RENAULT MASTER I caroserie (T__) 28-35 2.0 1980-1986 80CP (59 KW) 1995cmc,

RENAULT TRAFIC platou/sasiu (P6) 1.4 1980-1989 48CP (35 KW) 1397cmc,

RENAULT TRAFIC caroserie (TXX) 1.4 1989-1991 48CP (35 KW) 1397cmc,

FIAT DUCATO Panorama (280_) 1.8 1982-1988 69CP (51 KW) 1796cmc,

FIAT REGATA (138_) 70 1.3 1983-1986 68CP (50 KW) 1301cmc,

FIAT TALENTO caroserie (290_) 2.0 (290U4) 1989-1994 75CP (55 KW) 1971cmc,

FIAT TALENTO platou/sasiu (290_) 2.0 (290UA4) 1989-1994 75CP (55 KW) 1971cmc,

FIAT TALENTO Bus (290_) 2.0 (290UEH4) 1989-1994 75CP (55 KW) 1971cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3