ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor ANGLI 2258-P(0017671000)
Cod: 2258-P
Producator: ANGLI
Coduri OE: 0017671000, 32774176, 594123, 60749869, 705559, 7701020784, 83300122, 95534910, 9937716, RTC4932
Restrictiile producatorului: DUCELLIER
Distribuitor/Rotor: Tip conector DIN
Material: poliester
Specificatii de asamblare: decupat
Numar cilindri: 4
Producator: ANGLI
Coduri OE: 0017671000, 32774176, 594123, 60749869, 705559, 7701020784, 83300122, 95534910, 9937716, RTC4932
Restrictiile producatorului: DUCELLIER
Distribuitor/Rotor: Tip conector DIN
Material: poliester
Specificatii de asamblare: decupat
Numar cilindri: 4
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.2 (905.A) 1983-1989 68CP (50 KW) 1186cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.3 (905.A1B, 905.A1C, 905.A1G) 1983-1989 75CP (55 KW) 1351cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.3 (905.A1A, 905.A1C, 905.A1D, 905.A1F, 905.A1H) 1984-1989 86CP (63 KW) 1351cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 (905.A2) 1986-1989 102CP (75 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 QV (905.A2N, 905.A2V) 1984-1989 105CP (77 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.7 QV (905.A3) 1988-1989 114CP (84 KW) 1712cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.5 4x4 1986-1989 102CP (75 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.5 4x4 (905.A2U) 1986-1989 105CP (77 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 4x4 (905.A2M, 905.A2T) 1986-1989 105CP (77 KW) 1490cmc,
RENAULT 4 (112_) 0.8 (1123) 1983-1988 29CP (21 KW) 845cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.4 Alpine A5 (1223) 1977-1981 93CP (68 KW) 1397cmc,
RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.1 (B/C/401, B/C40H) 1986-1995 45CP (33 KW) 1108cmc,
RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.1 (B/C/401) 1984-1988 46CP (34 KW) 1108cmc,
RENAULT 9 (L42_) 1.1 (L421) 1981-1987 48CP (35 KW) 1108cmc,
RENAULT 11 (B/C37_) 1.1 (B/C371) 1983-1986 48CP (35 KW) 1108cmc,
PEUGEOT 505 (551A) 1.8 1981-1985 75CP (55 KW) 1796cmc,
PEUGEOT 505 (551A) 2.0 1985-1995 98CP (72 KW) 1971cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 4x4 (905.A2) 1986-1989 102CP (75 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.5 1986-1989 102CP (75 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.5 1986-1989 105CP (77 KW) 1490cmc,
FIAT RITMO II (138_) 60 1.1 1985-1987 58CP (43 KW) 1116cmc,
FIAT REGATA (138_) 70 1.3 1983-1989 65CP (48 KW) 1301cmc,
FIAT DUCATO Panorama (280_) 2.0 1982-1985 79CP (58 KW) 1971cmc,
PEUGEOT 505 Break (551D) 2.0 1985-1987 98CP (72 KW) 1971cmc,
PEUGEOT 505 (551A) 1.8 1985-1986 84CP (62 KW) 1796cmc,
FIAT REGATA (138_) 85 1.6 1983-1990 82CP (60 KW) 1585cmc,
FIAT DUCATO caroserie (280_) 1.8 1982-1988 67CP (49 KW) 1783cmc,
FIAT DUCATO caroserie (280_) 2.0 1982-1990 79CP (58 KW) 1971cmc,
RENAULT TRAFIC Bus (T5, T6, T7) 1.4 1980-1989 48CP (35 KW) 1397cmc,
RENAULT TRAFIC caroserie (T1, T3, T4) 1.4 1980-1989 48CP (35 KW) 1397cmc,
PEUGEOT J5 caroserie (280L) 1.8 1983-1988 69CP (51 KW) 1796cmc,
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.1 1991-1998 46CP (34 KW) 1108cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.7 1986-1989 129CP (95 KW) 1712cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.7 1986-1989 118CP (87 KW) 1712cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.4 1984-1988 90CP (66 KW) 1351cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.7 1988-1989 118CP (87 KW) 1712cmc,
RENAULT MASTER I Bus (T__) 28-35 2.0 1980-1986 80CP (59 KW) 1995cmc,
RENAULT MASTER I caroserie (T__) 28-35 2.0 1980-1986 80CP (59 KW) 1995cmc,
RENAULT TRAFIC platou/sasiu (P6) 1.4 1980-1989 48CP (35 KW) 1397cmc,
RENAULT TRAFIC caroserie (TXX) 1.4 1989-1991 48CP (35 KW) 1397cmc,
FIAT DUCATO Panorama (280_) 1.8 1982-1988 69CP (51 KW) 1796cmc,
FIAT REGATA (138_) 70 1.3 1983-1986 68CP (50 KW) 1301cmc,
FIAT TALENTO caroserie (290_) 2.0 (290U4) 1989-1994 75CP (55 KW) 1971cmc,
FIAT TALENTO platou/sasiu (290_) 2.0 (290UA4) 1989-1994 75CP (55 KW) 1971cmc,
FIAT TALENTO Bus (290_) 2.0 (290UEH4) 1989-1994 75CP (55 KW) 1971cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.