Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




capac distribuitor ANGLI 2250(0851874100)


Cod: 2250
Producator: ANGLI
Coduri OE: 0851874100, 13500200, 16901, 594106, 60748373, 700291, 8551874100, 9916116, 9935177, DM21115, GDC214, RTC3295
Restrictiile producatorului: DUCELLIER
Distribuitor/Rotor: Tip conector DIN
Material: bachelita
Specificatii de asamblare: decupat
Numar cilindri: 4


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

ALFA ROMEO ARNA (920_) 1.3 TI (920.A1B) 1983-1986 86CP (63 KW) 1351cmc,

ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) 1980-1985 131CP (96 KW) 1962cmc,

ALFA ROMEO GTV (116_) 2.0 1978-1986 131CP (96 KW) 1962cmc,

RENAULT 4 (112_) 1.1 (1128, S128) 1978-1990 34CP (25 KW) 1108cmc,

RENAULT 5 (122_) 1.4 Alpine A5 (1223) 1977-1981 93CP (68 KW) 1397cmc,

RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.0 (B/C/400) 1984-1988 41CP (30 KW) 956cmc,

RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.1 (B/C/401, B/C40H) 1986-1995 45CP (33 KW) 1108cmc,

RENAULT 12 1.3 (1170) 1969-1980 54CP (40 KW) 1289cmc,

RENAULT 9 (L42_) 1.1 (L421) 1981-1987 48CP (35 KW) 1108cmc,

RENAULT 11 (B/C37_) 1.1 (B/C371) 1983-1986 48CP (35 KW) 1108cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 GTi 16V 1988-1993 147CP (108 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 305 II (581M) 1.3 1982-1985 60CP (44 KW) 1290cmc,

PEUGEOT 305 II (581M) 1.5 1985-1990 68CP (50 KW) 1472cmc,

PEUGEOT 305 II (581M) 1.5 1982-1985 73CP (54 KW) 1472cmc,

PEUGEOT 305 II (581M) 1.6 1984-1987 90CP (66 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 305 II (581M) 1.6 1982-1984 97CP (71 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 305 II (581M) 1.6 1982-1988 75CP (55 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 505 (551A) 1.8 1981-1985 75CP (55 KW) 1796cmc,

PEUGEOT 505 (551A) 2.0 1985-1995 98CP (72 KW) 1971cmc,

FIAT REGATA (138_) 70 1.3 1983-1989 65CP (48 KW) 1301cmc,

FIAT REGATA (138_) 85 Super 1.5 1983-1985 82CP (60 KW) 1498cmc,

FIAT REGATA Weekend (138_) 75 1.5 1984-1989 75CP (55 KW) 1498cmc,

FIAT DUCATO Panorama (280_) 2.0 1986-1990 75CP (55 KW) 1971cmc,

FIAT DUCATO Panorama (280_) 2.0 1982-1985 79CP (58 KW) 1971cmc,

VOLVO 340-360 (343, 345) 1.4 1983-1986 71CP (52 KW) 1397cmc,

VOLVO 340-360 (343, 345) 2.0 1986-1988 112CP (82 KW) 1986cmc,

SEAT RONDA (022A) 1.2 1984-1986 60CP (44 KW) 1193cmc,

SEAT RONDA (022A) 1.2 1983-1985 64CP (47 KW) 1193cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 GTi 16V 1987-1988 158CP (116 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 305 II (581M) 1.6 1986-1988 73CP (54 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 505 (551A) 1.8 1985-1986 84CP (62 KW) 1796cmc,

PEUGEOT J5 Bus (280P) 2.0 1983-1990 79CP (58 KW) 1971cmc,

PEUGEOT J5 platou/sasiu (280L) 2.0 1983-1988 79CP (58 KW) 1971cmc,

PEUGEOT J5 platou/sasiu (280L) 2.0 1986-1988 75CP (55 KW) 1971cmc,

FIAT REGATA (138_) 85 1.6 1983-1990 82CP (60 KW) 1585cmc,

FIAT DUCATO caroserie (280_) 1.8 1982-1988 67CP (49 KW) 1783cmc,

FIAT DUCATO caroserie (280_) 2.0 1985-1990 75CP (55 KW) 1971cmc,

FIAT DUCATO caroserie (280_) 2.0 1982-1990 79CP (58 KW) 1971cmc,

RENAULT TRAFIC Bus (T5, T6, T7) 1.4 1980-1989 48CP (35 KW) 1397cmc,

RENAULT TRAFIC caroserie (T1, T3, T4) 1.4 1980-1989 48CP (35 KW) 1397cmc,

RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.1 1991-1998 46CP (34 KW) 1108cmc,

RENAULT 6 (118_) 1.1 1970-1987 45CP (33 KW) 1108cmc,

FIAT RITMO I (138_) 70 1.3 1983-1985 65CP (48 KW) 1301cmc,

RENAULT RAPID caroserie (F40_, G40_) 1.0 1986-1992 37CP (27 KW) 956cmc,

RENAULT MASTER I Bus (T__) 28-35 2.0 1980-1986 80CP (59 KW) 1995cmc,

RENAULT MASTER I platou/sasiu (P__) 28-35 2.0 1982-1986 80CP (59 KW) 1995cmc,

RENAULT TRAFIC platou/sasiu (P6) 1.4 1980-1989 48CP (35 KW) 1397cmc,

RENAULT TRAFIC caroserie (TXX) 1.4 1989-1991 48CP (35 KW) 1397cmc,

FIAT DUCATO Panorama (280_) 1.8 1982-1988 69CP (51 KW) 1796cmc,

FIAT DUCATO platou/sasiu (280_) 2.0 1985-1990 75CP (55 KW) 1971cmc,

FIAT REGATA Weekend (138_) 75 1.5 i.e. KAT 1986-1989 75CP (55 KW) 1498cmc,

FIAT REGATA Weekend (138_) 85 1.5 1984-1989 82CP (60 KW) 1498cmc,

FIAT RITMO II (138_) 75 1.5 1985-1988 75CP (55 KW) 1498cmc,

FIAT TALENTO caroserie (290_) 2.0 (290U4) 1989-1994 75CP (55 KW) 1971cmc,

FIAT TALENTO platou/sasiu (290_) 2.0 (290UA4) 1989-1994 75CP (55 KW) 1971cmc,

FIAT TALENTO Bus (290_) 2.0 (290UEH4) 1989-1994 75CP (55 KW) 1971cmc,

RENAULT 4 (112_) 1.1 1978-1984 45CP (33 KW) 1108cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3