ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Ruptor, distribuitor MOTAQUIP LVCS230(1212154)
Cod: LVCS230
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 1212154, 1497353, 32778409, 3470026, 5004868, 90010696, 93891278, A700X12171Y1A, A780X12171AA, GD503, RP1212154
Restrictiile producatorului: Delco
Lungime [mm]: 37
Latime [mm]: 56
Înaltime [mm]: 22
Greutate (în kg): 0,03
Articol completare/Info suplimentar 2: fara degajare ventilatie
An fabricatie pana la: 09/1984
An fabricatie de la: 10/1979
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 1212154, 1497353, 32778409, 3470026, 5004868, 90010696, 93891278, A700X12171Y1A, A780X12171AA, GD503, RP1212154
Restrictiile producatorului: Delco
Lungime [mm]: 37
Latime [mm]: 56
Înaltime [mm]: 22
Greutate (în kg): 0,03
Articol completare/Info suplimentar 2: fara degajare ventilatie
An fabricatie pana la: 09/1984
An fabricatie de la: 10/1979
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
OPEL CORSA A TR (91_, 92_, 96_, 97_) 1.0 1982-1992 45CP (33 KW) 993cmc,
OPEL CORSA A hatchback 1.0 1982-1993 45CP (33 KW) 993cmc,
OPEL KADETT E hatchback 1.2 1984-1986 55CP (40 KW) 1196cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.2 1984-1986 55CP (40 KW) 1196cmc,
OPEL KADETT E combi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.2 1984-1986 55CP (40 KW) 1196cmc,
OPEL REKORD E (17_-19_, 11_, 14_, 16_) 2.0 S 1977-1986 100CP (74 KW) 1979cmc,
OPEL GT 1.1 1968-1970 60CP (44 KW) 1078cmc,
OPEL GT 1.9 1968-1973 90CP (66 KW) 1897cmc,
OPEL MANTA B (58_, 59_) 1.3 N 1979-1980 60CP (44 KW) 1297cmc,
OPEL MANTA B CC (53_, 55_) 1.3 N 1979-1980 60CP (44 KW) 1297cmc,
OPEL MANTA B CC (53_, 55_) 1.3 S 1979-1986 75CP (55 KW) 1297cmc,
OPEL MANTA B (58_, 59_) 1.3 S 1981-1986 75CP (55 KW) 1297cmc,
OPEL MANTA B CC (53_, 55_) 2.0 E 1977-1988 110CP (81 KW) 1979cmc,
OPEL MANTA B (58_, 59_) 2.0 E 1977-1988 110CP (81 KW) 1979cmc,
VOLVO 340-360 (343, 345) 1.4 1983-1986 71CP (52 KW) 1397cmc,
VAUXHALL ASTRA hatchback 1.3 S 1979-1984 75CP (55 KW) 1297cmc,
VAUXHALL ASTRA Mk II hatchback 1.2 1984-1991 60CP (44 KW) 1196cmc,
VAUXHALL ASTRA Mk II hatchback 1.3 1984-1991 75CP (55 KW) 1297cmc,
VAUXHALL ASTRA Mk II combi 1.3 1984-1991 75CP (55 KW) 1297cmc,
VAUXHALL CARLTON Mk II 2.0 S 1978-1986 100CP (74 KW) 1998cmc,
VAUXHALL NOVA hatchback 1.0 1983-1993 45CP (33 KW) 993cmc,
OPEL CORSA A caroserie 1.0 1986-1989 45CP (33 KW) 993cmc,
OPEL CORSA A caroserie 1.2 1986-1989 45CP (33 KW) 1196cmc,
VAUXHALL NOVA 1.0 1982-1987 45CP (33 KW) 993cmc,
OPEL KADETT E caroserie (37_, 47_) 1.2 1984-1986 55CP (40 KW) 1196cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.