ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii MOTAQUIP VSP713(46521530)
Cod: VSP713
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 46521530, 46550992
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,7
Dimensiune filet: M10x1.00
Deschidere cheie: 16
Lungime filet [mm]: 19
Numar bucati necesare: 4
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 46521530, 46550992
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,7
Dimensiune filet: M10x1.00
Deschidere cheie: 16
Lungime filet [mm]: 19
Numar bucati necesare: 4
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
ALFA ROMEO 146 (930_) 1.6 i.e. 1994-1996 103CP (76 KW) 1596cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 2.0 T.S. 16V (167.A2G) 1995-1997 150CP (110 KW) 1970cmc,
ALFA ROMEO 145 (930_) 2.0 16V T.S. 1995-2001 150CP (110 KW) 1970cmc,
ALFA ROMEO 146 (930_) 2.0 16V T.S. 1995-2001 150CP (110 KW) 1970cmc,
ALFA ROMEO GTV (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916.C2__, 916C2C00) 1995-2005 150CP (110 KW) 1970cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00) 1995-2005 150CP (110 KW) 1970cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 1.7 T.S. 16V 1996-1997 140CP (103 KW) 1747cmc,
ALFA ROMEO 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. 1996-2001 140CP (103 KW) 1747cmc,
ALFA ROMEO 145 (930_) 1.6 i.e. 16V T.S. 1996-2001 120CP (88 KW) 1598cmc,
ALFA ROMEO 145 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. 1996-1998 140CP (103 KW) 1747cmc,
ALFA ROMEO 156 (932_) 1.6 16V T.SPARK (932A4) 1997-2005 120CP (88 KW) 1598cmc,
ALFA ROMEO 156 (932_) 1.8 16V T.SPARK (932A3) 1997-2000 144CP (106 KW) 1747cmc,
ALFA ROMEO 156 (932_) 2.0 16V T.SPARK (932A2) 1997-2000 155CP (114 KW) 1970cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2B) 1998-2000 155CP (114 KW) 1970cmc,
ALFA ROMEO GTV (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916C2C) 1998-2000 155CP (114 KW) 1970cmc,
ALFA ROMEO 145 (930_) 1.8 i.e. 16V 1998-2001 144CP (106 KW) 1747cmc,
ALFA ROMEO 146 (930_) 1.8 i.e. 16V T.S. 1998-2001 144CP (106 KW) 1747cmc,
ALFA ROMEO 145 (930_) 2.0 16V Quadrifoglio 1998-2001 155CP (114 KW) 1970cmc,
ALFA ROMEO 146 (930_) 2.0 16V Quadrifoglio 1998-2001 155CP (114 KW) 1970cmc,
ALFA ROMEO 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3A__) 1998-2000 155CP (114 KW) 1970cmc,
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932_) 1.6 16V T.SPARK. (932A4) 2000-2006 120CP (88 KW) 1598cmc,
ALFA ROMEO 147 (937_) 2.0 16V T.SPARK (937AXC1_) 2001-2010 150CP (110 KW) 1970cmc,
ALFA ROMEO 147 (937_) 1.6 16V T.SPARK (937AXB1A) 2001-2010 120CP (88 KW) 1598cmc,
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932_) 1.8 16V T.SPARK (932B31__) 2000-2006 140CP (103 KW) 1747cmc,
ALFA ROMEO 156 (932_) 1.8 16V T.SPARK (932A31__) 2000-2005 140CP (103 KW) 1747cmc,
ALFA ROMEO 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B__) 2000-2007 150CP (110 KW) 1970cmc,
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932_) 2.0 JTS (932BXA) 2002-2006 166CP (122 KW) 1970cmc,
ALFA ROMEO GT (937_) 1.8 TS 2003-2010 140CP (103 KW) 1747cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.