ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj MOTAQUIP VCU514
Cod: VCU514
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE:
Numar dinti: 26
Articol completare/Info suplimentar 2: fara cilindru ambreiaj
din mai multe piese: din doua piese
Diametru tava [mm]: 240
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
An fabricatie de la: 03/2004
De la numar serie sasiu: A901275
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE:
Numar dinti: 26
Articol completare/Info suplimentar 2: fara cilindru ambreiaj
din mai multe piese: din doua piese
Diametru tava [mm]: 240
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
An fabricatie de la: 03/2004
De la numar serie sasiu: A901275
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t caroserie (901, 902) 214 1995-2006 143CP (105 KW) 2295cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (903) 314 1995-2006 143CP (105 KW) 2295cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t caroserie (901, 902) 208 CDI 2000-2006 82CP (60 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t caroserie (901, 902) 211 CDI 2000-2006 109CP (80 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t caroserie (901, 902) 213 CDI 2000-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (903) 308 CDI 2000-2006 82CP (60 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (903) 311 CDI 2000-2006 109CP (80 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (903) 313 CDI 2000-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (903) 314 4x4 2002-2006 143CP (105 KW) 2295cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (903) 313 CDI 4x4 2002-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.