ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode MESSMER 215761
Cod: 215761
Producator: MESSMER
Coduri OE:
pentru numar articol: 215761
Înaltime [mm]: 107
Producator: MESSMER
Coduri OE:
pentru numar articol: 215761
Înaltime [mm]: 107
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) 1991-1998 64CP (47 KW) 1870cmc,
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (B/C57C, B/C57U) 1991-1998 88CP (65 KW) 1794cmc,
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (B/C578) 1994-1998 90CP (66 KW) 1794cmc,
RENAULT RAPID caroserie (F40_, G40_) 1.9 D (F40R) 1994-1998 54CP (40 KW) 1870cmc,
RENAULT 19 II (B/C53_) 1.9 dT (B/C53T) 1992-1995 90CP (66 KW) 1870cmc,
RENAULT 19 II Chamade (L53_) 1.9 dT (L53T) 1992-1995 90CP (66 KW) 1870cmc,
RENAULT MEGANE Scenic (JA0/1_) 2.0 i (JA0G) 1999 109CP (80 KW) 1998cmc,
RENAULT 19 II caroserie (S53_) 1.9 dT 1992-1995 92CP (68 KW) 1870cmc,
RENAULT 19 I Chamade (L53_) 1.9 TD (L53K) 1990-1992 92CP (68 KW) 1870cmc,
RENAULT LAGUNA I (B56_, 556_) 1.8 1995-1998 95CP (70 KW) 1794cmc,
RENAULT 19 II Chamade (L53_) 1.9 D 1992-1995 92CP (68 KW) 1870cmc,
RENAULT LAGUNA I (B56_, 556_) 2.0 1995-2001 114CP (84 KW) 1998cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.