ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode MESSMER 215750
Cod: 215750
Producator: MESSMER
Coduri OE:
Înaltime [mm]: 115
pentru numar articol: 215750
Producator: MESSMER
Coduri OE:
Înaltime [mm]: 115
pentru numar articol: 215750
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
RENAULT 11 (B/C37_) 1.7 (B/C376) 1983-1987 80CP (59 KW) 1721cmc,
RENAULT 19 II (B/C53_) 1.7 (B/C53B) 1992-1995 73CP (54 KW) 1721cmc,
RENAULT 21 (B48_) 2.1 Turbo-D (B486, B488, B48V) 1989-1994 88CP (65 KW) 2068cmc,
RENAULT 21 combi (K48_) 2.1 D (K/S486) 1986-1990 65CP (48 KW) 2068cmc,
RENAULT 21 combi (K48_) 2.1 Turbo-D (K48A, K48W, K487, K488) 1986-1993 88CP (65 KW) 2068cmc,
RENAULT 25 (B29_) 2.0 (B297) 1984-1992 101CP (74 KW) 1995cmc,
RENAULT 25 (B29_) 2.1 Diesel (B296) 1984-1989 63CP (46 KW) 2068cmc,
RENAULT 25 (B29_) 2.1 Turbo-D FWD (B290, B29W) 1984-1992 86CP (63 KW) 2068cmc,
RENAULT ESPACE I (J11_) 2.2 (J117) 1986-1990 108CP (79 KW) 2165cmc,
RENAULT TRAFIC Bus (T5, T6, T7) 2.1 D 1980-1989 58CP (43 KW) 2068cmc,
RENAULT TRAFIC Bus (TXW) 2.2 1989-1994 95CP (70 KW) 2165cmc,
RENAULT ESPACE II (J/S63_) 2.1 TD (J633, J634, J/S635, J/S63D) 1991-1996 88CP (65 KW) 2068cmc,
RENAULT 19 II (B/C53_) 1.8 (5/353F, B/C538) 1994-1995 107CP (79 KW) 1794cmc,
RENAULT ESPACE II (J/S63_) 2.1 TD (J63E) 1994-1996 90CP (66 KW) 2068cmc,
RENAULT 21 (B48_) 2.1 D (B480) 1992-1994 69CP (51 KW) 2068cmc,
RENAULT ESPACE I (J11_) 2.0 (J/S112) 1988-1990 101CP (74 KW) 1995cmc,
RENAULT ESPACE I (J11_) 2.0 i Quadra (J116) 1988-1992 118CP (87 KW) 1995cmc,
RENAULT TRAFIC Bus (T5, T6, T7) 2.0 1986-1989 80CP (59 KW) 1995cmc,
RENAULT KANGOO (KC0/1_) D 65 1.9 (KC0E, KC02, KC0J, KC0N) 1997-prezent 64CP (47 KW) 1870cmc,
RENAULT 19 I Cabriolet (D53_) 1.7 1991-1992 95CP (70 KW) 1721cmc,
RENAULT MASTER I Bus (T__) 28-35 2.0 1986-1998 79CP (58 KW) 1995cmc,
RENAULT CLIO II caroserie (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) 2000-2001 65CP (48 KW) 1870cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.