Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Punte diode MESSMER 215323


Cod: 215323
Producator: MESSMER
Coduri OE:
Înaltime [mm]: 114
pentru numar articol: 215323


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator : carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare . Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul . Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua . Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa . Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator . Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:

MERCEDES-BENZ T2/L caroserie/combi L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415...) 1970-1988 82CP (60 KW) 3782cmc,

MERCEDES-BENZ T2/L platou/sasiu L 508 DG (309.400, 309.401, 309.402, 309.403, 309.404...) 1970-1988 82CP (60 KW) 3782cmc,

MERCEDES-BENZ T2/L caroserie/combi L 608 D (310.311, 310.312, 310.313, 310.314, 310.315...) 1970-1988 85CP (63 KW) 3782cmc,

MERCEDES-BENZ T2/L platou/sasiu L 608 D (310.300, 310.301, 310.302, 310.303, 310.304...) 1970-1988 85CP (63 KW) 3782cmc,

MERCEDES-BENZ T2/L caroserie/combi L 613 D (310.510, 313.424, 313.427, 313.429) 1977-1988 130CP (96 KW) 5700cmc,

MERCEDES-BENZ T2/L platou/sasiu L 613 D (313.402, 313.404) 1977-1988 130CP (96 KW) 5700cmc,

MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 609 D (668.061, 668.062, 668.063) 1986-1994 86CP (63 KW) 3972cmc,

MERCEDES-BENZ T2/LN1 platou/sasiu 609 D (668.001, 668.002, 668.003) 1986-1994 86CP (63 KW) 3972cmc,

MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kipper 609 DK (668.041, 668.042) 1986-1994 86CP (63 KW) 3972cmc,

MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 809 D (670.061, 670.062, 670.063) 1986-1994 86CP (63 KW) 3972cmc,

MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kipper 809 DK (670.041, 670.042) 1986-1994 86CP (63 KW) 3972cmc,

MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 811 D (670.362, 670.363) 1986-1994 105CP (77 KW) 3972cmc,

MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kipper 811 DK (670.341, 670.342) 1986-1994 105CP (77 KW) 3972cmc,

MERCEDES-BENZ T2/LN1 platou/sasiu 811 D (670.302, 670.303) 1986-1994 105CP (77 KW) 3972cmc,

MERCEDES-BENZ T2/L Kipper LKO 508 DG (309.440, 309.441, 309.442, 309.444, 309.445) 1972-1988 85CP (63 KW) 3780cmc,

MERCEDES-BENZ T2/L Kipper L 608 D (310.340, 310.341, 310.342, 310.344, 310.345...) 1984-1988 85CP (63 KW) 3780cmc,

MERCEDES-BENZ T2/LN1 platou/sasiu 609 D (668.001, 668.002, 668.003) 1986-1994 90CP (66 KW) 3972cmc,

MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 609 D (668.061, 668.062, 668.063) 1986-1994 90CP (66 KW) 3972cmc,

MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kipper 609 DK (668.041, 668.042) 1986-1994 90CP (66 KW) 3972cmc,

MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 809 D (670.061, 670.062, 670.063) 1986-1994 90CP (66 KW) 3972cmc,

MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kipper 809 DK (670.041, 670.042) 1986-1994 90CP (66 KW) 3972cmc,

MERCEDES-BENZ T2/LN1 Triebkopf 809 DT (670.199) 1986-1994 90CP (66 KW) 3972cmc,

MERCEDES-BENZ T2/LN1 platou/sasiu 811 D (670.302, 670.303) 1986-1994 116CP (85 KW) 3972cmc,

MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 811 D (670.362, 670.363) 1986-1994 115CP (85 KW) 3972cmc,

MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kipper 811 DK (670.341, 670.342) 1986-1994 115CP (85 KW) 3972cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3