ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode MESSMER 215323
Cod: 215323
Producator: MESSMER
Coduri OE:
Înaltime [mm]: 114
pentru numar articol: 215323
Producator: MESSMER
Coduri OE:
Înaltime [mm]: 114
pentru numar articol: 215323
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
MERCEDES-BENZ T2/L caroserie/combi L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415...) 1970-1988 82CP (60 KW) 3782cmc,
MERCEDES-BENZ T2/L platou/sasiu L 508 DG (309.400, 309.401, 309.402, 309.403, 309.404...) 1970-1988 82CP (60 KW) 3782cmc,
MERCEDES-BENZ T2/L caroserie/combi L 608 D (310.311, 310.312, 310.313, 310.314, 310.315...) 1970-1988 85CP (63 KW) 3782cmc,
MERCEDES-BENZ T2/L platou/sasiu L 608 D (310.300, 310.301, 310.302, 310.303, 310.304...) 1970-1988 85CP (63 KW) 3782cmc,
MERCEDES-BENZ T2/L caroserie/combi L 613 D (310.510, 313.424, 313.427, 313.429) 1977-1988 130CP (96 KW) 5700cmc,
MERCEDES-BENZ T2/L platou/sasiu L 613 D (313.402, 313.404) 1977-1988 130CP (96 KW) 5700cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 609 D (668.061, 668.062, 668.063) 1986-1994 86CP (63 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 platou/sasiu 609 D (668.001, 668.002, 668.003) 1986-1994 86CP (63 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kipper 609 DK (668.041, 668.042) 1986-1994 86CP (63 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 809 D (670.061, 670.062, 670.063) 1986-1994 86CP (63 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kipper 809 DK (670.041, 670.042) 1986-1994 86CP (63 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 811 D (670.362, 670.363) 1986-1994 105CP (77 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kipper 811 DK (670.341, 670.342) 1986-1994 105CP (77 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 platou/sasiu 811 D (670.302, 670.303) 1986-1994 105CP (77 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/L Kipper LKO 508 DG (309.440, 309.441, 309.442, 309.444, 309.445) 1972-1988 85CP (63 KW) 3780cmc,
MERCEDES-BENZ T2/L Kipper L 608 D (310.340, 310.341, 310.342, 310.344, 310.345...) 1984-1988 85CP (63 KW) 3780cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 platou/sasiu 609 D (668.001, 668.002, 668.003) 1986-1994 90CP (66 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 609 D (668.061, 668.062, 668.063) 1986-1994 90CP (66 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kipper 609 DK (668.041, 668.042) 1986-1994 90CP (66 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 809 D (670.061, 670.062, 670.063) 1986-1994 90CP (66 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kipper 809 DK (670.041, 670.042) 1986-1994 90CP (66 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 Triebkopf 809 DT (670.199) 1986-1994 90CP (66 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 platou/sasiu 811 D (670.302, 670.303) 1986-1994 116CP (85 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 caroserie/combi 811 D (670.362, 670.363) 1986-1994 115CP (85 KW) 3972cmc,
MERCEDES-BENZ T2/LN1 Kipper 811 DK (670.341, 670.342) 1986-1994 115CP (85 KW) 3972cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.