ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential TOPRAN 207 318(0374528)
Cod: 207 318
Producator: TOPRAN
Coduri OE: 0374528, 374528, 55353153
Înaltime 1 [mm]: 8,9
Înaltime 2 [mm]: 14,7
Diametru interior [mm]: 35
Diametru exterior 1 [mm]: 54,85
Diametru exterior 2 [mm]: 61,2
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Identificare cutie viteze: F35
Cod motor: Z 22 SE
De la numar serie sasiu: 41000001
Tip cutie viteza: cv. manuala
Producator: TOPRAN
Coduri OE: 0374528, 374528, 55353153
Înaltime 1 [mm]: 8,9
Înaltime 2 [mm]: 14,7
Diametru interior [mm]: 35
Diametru exterior 1 [mm]: 54,85
Diametru exterior 2 [mm]: 61,2
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Identificare cutie viteze: F35
Cod motor: Z 22 SE
De la numar serie sasiu: 41000001
Tip cutie viteza: cv. manuala
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
OPEL VECTRA C 2.2 16V 2002-prezent 147CP (108 KW) 2198cmc,
OPEL VECTRA C 2.0 DTI 16V 2002-prezent 101CP (74 KW) 1995cmc,
OPEL VECTRA C 1.8 16V 2002-prezent 122CP (90 KW) 1796cmc,
OPEL VECTRA C GTS 3.2 V6 2002-prezent 211CP (155 KW) 3175cmc,
OPEL VECTRA C GTS 1.8 16V 2002-prezent 122CP (90 KW) 1796cmc,
OPEL VECTRA C GTS 2.2 16V 2002-prezent 147CP (108 KW) 2198cmc,
OPEL VECTRA C GTS 2.0 DTI 16V 2002-prezent 101CP (74 KW) 1995cmc,
OPEL VECTRA C GTS 2.2 DTI 16V 2002-prezent 125CP (92 KW) 2172cmc,
OPEL SIGNUM 2.2 direct 2003-prezent 155CP (114 KW) 2198cmc,
OPEL VECTRA C GTS 2.0 16V Turbo 2003-prezent 175CP (129 KW) 1998cmc,
OPEL SIGNUM 1.8 2003-prezent 122CP (90 KW) 1796cmc,
OPEL SIGNUM 2.0 Turbo 2003-prezent 175CP (129 KW) 1998cmc,
OPEL SIGNUM 3.2 V6 2003-prezent 211CP (155 KW) 3175cmc,
OPEL SIGNUM 2.0 DTI 2003-prezent 100CP (74 KW) 1994cmc,
OPEL SIGNUM 2.2 DTI 2003-prezent 125CP (92 KW) 2171cmc,
OPEL SIGNUM 3.0 V6 CDTI 2003-prezent 177CP (130 KW) 2958cmc,
OPEL VECTRA C 2.0 16V Turbo 2003-prezent 175CP (129 KW) 1998cmc,
OPEL VECTRA C GTS 3.0 CDTI 2003-prezent 177CP (130 KW) 2958cmc,
OPEL VECTRA C 3.0 CDTI 2003-prezent 177CP (130 KW) 2958cmc,
OPEL VECTRA C combi 2.2 DTI 2003-prezent 125CP (92 KW) 2172cmc,
OPEL VECTRA C combi 3.0 V6 CDTI 2003-prezent 177CP (130 KW) 2958cmc,
OPEL VECTRA C combi 3.2 V6 2003-prezent 211CP (155 KW) 3175cmc,
OPEL VECTRA C combi 2.0 DTI 2003-prezent 100CP (74 KW) 1995cmc,
OPEL VECTRA C combi 2.2 direct 2003-prezent 155CP (114 KW) 2198cmc,
OPEL VECTRA C combi 2.0 Turbo 2003-prezent 175CP (129 KW) 1998cmc,
OPEL VECTRA C combi 1.8 2003-prezent 122CP (90 KW) 1796cmc,
OPEL SIGNUM 1.9 CDTI 2004-prezent 120CP (88 KW) 1910cmc,
OPEL VECTRA C GTS 2.2 direct 2003-prezent 155CP (114 KW) 2198cmc,
OPEL VECTRA C 2.2 direct 2003-prezent 155CP (114 KW) 2198cmc,
OPEL VECTRA C combi 1.9 CDTI 2004-prezent 120CP (88 KW) 1910cmc,
OPEL VECTRA C 1.9 CDTI 2004-prezent 120CP (88 KW) 1910cmc,
OPEL VECTRA C GTS 1.9 CDTI 2004-prezent 120CP (88 KW) 1910cmc,
OPEL VECTRA C GTS 1.9 CDTI 2004-prezent 150CP (110 KW) 1910cmc,
OPEL VECTRA C 1.9 CDTI 2004-prezent 150CP (110 KW) 1910cmc,
OPEL VECTRA C combi 1.9 CDTI 2004-prezent 150CP (110 KW) 1910cmc,
OPEL SIGNUM 1.9 CDTI 2004-prezent 150CP (110 KW) 1910cmc,
OPEL VECTRA C 3.2 V6 2002-prezent 211CP (155 KW) 3175cmc,
OPEL VECTRA C 1.6 16V 2004-prezent 100CP (74 KW) 1598cmc,
OPEL VECTRA C 1.8 2002-prezent 110CP (81 KW) 1796cmc,
OPEL SIGNUM 2.8 V6 Turbo 2005-prezent 230CP (169 KW) 2792cmc,
OPEL SIGNUM 3.0 V6 CDTI 2005-prezent 184CP (135 KW) 2959cmc,
OPEL VECTRA C 2.8 V6 Turbo 2005-prezent 230CP (169 KW) 2792cmc,
OPEL VECTRA C GTS 1.6 2005-prezent 100CP (74 KW) 1598cmc,
OPEL VECTRA C GTS 2.8 V6 Turbo 2005-prezent 230CP (169 KW) 2792cmc,
OPEL VECTRA C combi 1.6 16V 2004-prezent 100CP (74 KW) 1598cmc,
OPEL VECTRA C combi 2.8 V6 Turbo 2005-prezent 230CP (169 KW) 2792cmc,
OPEL VECTRA C 3.0 CDTi 2005-prezent 184CP (135 KW) 2958cmc,
OPEL VECTRA C 1.6 2006-prezent 105CP (77 KW) 1598cmc,
OPEL VECTRA C 1.8 2006-prezent 140CP (103 KW) 1796cmc,
OPEL VECTRA C GTS 1.9 CDTI 2005-prezent 100CP (74 KW) 1910cmc,
OPEL VECTRA C GTS 3.0 CDTi 2005-prezent 184CP (135 KW) 2958cmc,
OPEL VECTRA C GTS 1.6 2006-prezent 105CP (77 KW) 1598cmc,
OPEL VECTRA C GTS 1.8 2006-prezent 140CP (103 KW) 1796cmc,
OPEL VECTRA C combi 1.9 CDTI 2005-prezent 100CP (74 KW) 1910cmc,
OPEL VECTRA C combi 3.0 V6 CDTI 2005-prezent 184CP (135 KW) 2958cmc,
OPEL VECTRA C combi 1.8 2006-prezent 140CP (103 KW) 1796cmc,
OPEL SIGNUM 1.8 2005-prezent 140CP (103 KW) 1796cmc,
OPEL VECTRA C combi 1.6 2006-prezent 105CP (77 KW) 1598cmc,
OPEL VECTRA C 2.8 V6 Turbo 2006-prezent 250CP (184 KW) 2792cmc,
OPEL VECTRA C GTS 2.8 V6 Turbo 2006-prezent 250CP (184 KW) 2792cmc,
OPEL SIGNUM 2.8 V6 Turbo 2006-prezent 250CP (184 KW) 2792cmc,
OPEL VECTRA C combi 2.8 V6 Turbo 2007-prezent 250CP (184 KW) 2792cmc,
OPEL VECTRA C GTS 1.8 16V 2002-2006 110CP (81 KW) 1796cmc,
OPEL VECTRA C 2.2 DTI 16V 2002-2004 117CP (86 KW) 2172cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.