Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential TOPRAN 207 318(0374528)


Cod: 207 318
Producator: TOPRAN
Coduri OE: 0374528, 374528, 55353153
Înaltime 1 [mm]: 8,9
Înaltime 2 [mm]: 14,7
Diametru interior [mm]: 35
Diametru exterior 1 [mm]: 54,85
Diametru exterior 2 [mm]: 61,2
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)

Identificare cutie viteze: F35
Cod motor: Z 22 SE
De la numar serie sasiu: 41000001
Tip cutie viteza: cv. manuala

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

OPEL VECTRA C 2.2 16V 2002-prezent 147CP (108 KW) 2198cmc,

OPEL VECTRA C 2.0 DTI 16V 2002-prezent 101CP (74 KW) 1995cmc,

OPEL VECTRA C 1.8 16V 2002-prezent 122CP (90 KW) 1796cmc,

OPEL VECTRA C GTS 3.2 V6 2002-prezent 211CP (155 KW) 3175cmc,

OPEL VECTRA C GTS 1.8 16V 2002-prezent 122CP (90 KW) 1796cmc,

OPEL VECTRA C GTS 2.2 16V 2002-prezent 147CP (108 KW) 2198cmc,

OPEL VECTRA C GTS 2.0 DTI 16V 2002-prezent 101CP (74 KW) 1995cmc,

OPEL VECTRA C GTS 2.2 DTI 16V 2002-prezent 125CP (92 KW) 2172cmc,

OPEL SIGNUM 2.2 direct 2003-prezent 155CP (114 KW) 2198cmc,

OPEL VECTRA C GTS 2.0 16V Turbo 2003-prezent 175CP (129 KW) 1998cmc,

OPEL SIGNUM 1.8 2003-prezent 122CP (90 KW) 1796cmc,

OPEL SIGNUM 2.0 Turbo 2003-prezent 175CP (129 KW) 1998cmc,

OPEL SIGNUM 3.2 V6 2003-prezent 211CP (155 KW) 3175cmc,

OPEL SIGNUM 2.0 DTI 2003-prezent 100CP (74 KW) 1994cmc,

OPEL SIGNUM 2.2 DTI 2003-prezent 125CP (92 KW) 2171cmc,

OPEL SIGNUM 3.0 V6 CDTI 2003-prezent 177CP (130 KW) 2958cmc,

OPEL VECTRA C 2.0 16V Turbo 2003-prezent 175CP (129 KW) 1998cmc,

OPEL VECTRA C GTS 3.0 CDTI 2003-prezent 177CP (130 KW) 2958cmc,

OPEL VECTRA C 3.0 CDTI 2003-prezent 177CP (130 KW) 2958cmc,

OPEL VECTRA C combi 2.2 DTI 2003-prezent 125CP (92 KW) 2172cmc,

OPEL VECTRA C combi 3.0 V6 CDTI 2003-prezent 177CP (130 KW) 2958cmc,

OPEL VECTRA C combi 3.2 V6 2003-prezent 211CP (155 KW) 3175cmc,

OPEL VECTRA C combi 2.0 DTI 2003-prezent 100CP (74 KW) 1995cmc,

OPEL VECTRA C combi 2.2 direct 2003-prezent 155CP (114 KW) 2198cmc,

OPEL VECTRA C combi 2.0 Turbo 2003-prezent 175CP (129 KW) 1998cmc,

OPEL VECTRA C combi 1.8 2003-prezent 122CP (90 KW) 1796cmc,

OPEL SIGNUM 1.9 CDTI 2004-prezent 120CP (88 KW) 1910cmc,

OPEL VECTRA C GTS 2.2 direct 2003-prezent 155CP (114 KW) 2198cmc,

OPEL VECTRA C 2.2 direct 2003-prezent 155CP (114 KW) 2198cmc,

OPEL VECTRA C combi 1.9 CDTI 2004-prezent 120CP (88 KW) 1910cmc,

OPEL VECTRA C 1.9 CDTI 2004-prezent 120CP (88 KW) 1910cmc,

OPEL VECTRA C GTS 1.9 CDTI 2004-prezent 120CP (88 KW) 1910cmc,

OPEL VECTRA C GTS 1.9 CDTI 2004-prezent 150CP (110 KW) 1910cmc,

OPEL VECTRA C 1.9 CDTI 2004-prezent 150CP (110 KW) 1910cmc,

OPEL VECTRA C combi 1.9 CDTI 2004-prezent 150CP (110 KW) 1910cmc,

OPEL SIGNUM 1.9 CDTI 2004-prezent 150CP (110 KW) 1910cmc,

OPEL VECTRA C 3.2 V6 2002-prezent 211CP (155 KW) 3175cmc,

OPEL VECTRA C 1.6 16V 2004-prezent 100CP (74 KW) 1598cmc,

OPEL VECTRA C 1.8 2002-prezent 110CP (81 KW) 1796cmc,

OPEL SIGNUM 2.8 V6 Turbo 2005-prezent 230CP (169 KW) 2792cmc,

OPEL SIGNUM 3.0 V6 CDTI 2005-prezent 184CP (135 KW) 2959cmc,

OPEL VECTRA C 2.8 V6 Turbo 2005-prezent 230CP (169 KW) 2792cmc,

OPEL VECTRA C GTS 1.6 2005-prezent 100CP (74 KW) 1598cmc,

OPEL VECTRA C GTS 2.8 V6 Turbo 2005-prezent 230CP (169 KW) 2792cmc,

OPEL VECTRA C combi 1.6 16V 2004-prezent 100CP (74 KW) 1598cmc,

OPEL VECTRA C combi 2.8 V6 Turbo 2005-prezent 230CP (169 KW) 2792cmc,

OPEL VECTRA C 3.0 CDTi 2005-prezent 184CP (135 KW) 2958cmc,

OPEL VECTRA C 1.6 2006-prezent 105CP (77 KW) 1598cmc,

OPEL VECTRA C 1.8 2006-prezent 140CP (103 KW) 1796cmc,

OPEL VECTRA C GTS 1.9 CDTI 2005-prezent 100CP (74 KW) 1910cmc,

OPEL VECTRA C GTS 3.0 CDTi 2005-prezent 184CP (135 KW) 2958cmc,

OPEL VECTRA C GTS 1.6 2006-prezent 105CP (77 KW) 1598cmc,

OPEL VECTRA C GTS 1.8 2006-prezent 140CP (103 KW) 1796cmc,

OPEL VECTRA C combi 1.9 CDTI 2005-prezent 100CP (74 KW) 1910cmc,

OPEL VECTRA C combi 3.0 V6 CDTI 2005-prezent 184CP (135 KW) 2958cmc,

OPEL VECTRA C combi 1.8 2006-prezent 140CP (103 KW) 1796cmc,

OPEL SIGNUM 1.8 2005-prezent 140CP (103 KW) 1796cmc,

OPEL VECTRA C combi 1.6 2006-prezent 105CP (77 KW) 1598cmc,

OPEL VECTRA C 2.8 V6 Turbo 2006-prezent 250CP (184 KW) 2792cmc,

OPEL VECTRA C GTS 2.8 V6 Turbo 2006-prezent 250CP (184 KW) 2792cmc,

OPEL SIGNUM 2.8 V6 Turbo 2006-prezent 250CP (184 KW) 2792cmc,

OPEL VECTRA C combi 2.8 V6 Turbo 2007-prezent 250CP (184 KW) 2792cmc,

OPEL VECTRA C GTS 1.8 16V 2002-2006 110CP (81 KW) 1796cmc,

OPEL VECTRA C 2.2 DTI 16V 2002-2004 117CP (86 KW) 2172cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3