ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor STANDARD 46030(16856600)
Cod: 46030
Producator: STANDARD
Coduri OE: 16856600, 38880, 46136, 5003447, 594126, 75520155, 7701012957, 95539165, 9936735, A770X12276CA, A810X12276ARA, A810X12276GA, A830X12276MA, GX0618001A, SE141914001D
Restrictiile producatorului: Ducellier
Lungime [mm]: 88
Latime [mm]: 107
Înaltime [mm]: 88
Greutate (în kg): 0,18
Numar intrari / iesiri: 5
Distribuitor/Rotor: Tip conector DIN
Articol completare/Info suplimentar 2: conexiune lateral
alternativ:
An fabricatie pana la: 09/1980
Producator: STANDARD
Coduri OE: 16856600, 38880, 46136, 5003447, 594126, 75520155, 7701012957, 95539165, 9936735, A770X12276CA, A810X12276ARA, A810X12276GA, A830X12276MA, GX0618001A, SE141914001D
Restrictiile producatorului: Ducellier
Lungime [mm]: 88
Latime [mm]: 107
Înaltime [mm]: 88
Greutate (în kg): 0,18
Numar intrari / iesiri: 5
Distribuitor/Rotor: Tip conector DIN
Articol completare/Info suplimentar 2: conexiune lateral
alternativ:
An fabricatie pana la: 09/1980
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
CITROEN VISA 11 E 1982-1991 50CP (37 KW) 1124cmc,
CITROEN VISA 14 GT 1982-1991 79CP (58 KW) 1360cmc,
CITROEN BX (XB-_) 14 E 1982-1988 61CP (45 KW) 1360cmc,
CITROEN BX (XB-_) 14 E 1983-1989 71CP (52 KW) 1360cmc,
CITROEN BX (XB-_) 14 E 1983-1993 72CP (53 KW) 1360cmc,
CITROEN BX (XB-_) 16 1985-1993 87CP (64 KW) 1580cmc,
CITROEN BX (XB-_) 16 1982-1988 90CP (66 KW) 1580cmc,
CITROEN BX (XB-_) 16 E 1989-1993 88CP (65 KW) 1580cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 16 1985-1994 87CP (64 KW) 1580cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 16 1989-1994 88CP (65 KW) 1580cmc,
CITROEN CX II 22 TRS 1985-1992 113CP (83 KW) 2165cmc,
CITROEN C15 (VD-_) 1.1 1984-1996 48CP (35 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.0 1983-1987 45CP (33 KW) 954cmc,
PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.1 1983-1987 49CP (36 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.1 1987-1990 49CP (36 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.1 1983-1987 50CP (37 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.1 1987-1990 54CP (40 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1987-1989 60CP (44 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.4 1983-1987 60CP (44 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.4 1985-1987 79CP (58 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.4 CT 1986-1988 79CP (58 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.4 1983-1987 80CP (59 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.6 1987 72CP (53 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.6 1986-1987 75CP (55 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.0 1987-1998 45CP (33 KW) 954cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 KAT 1987-1993 60CP (44 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 305 II (581M) 1.6 1984-1987 90CP (66 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 305 II (581M) 1.6 1982-1984 97CP (71 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.1 1985-1989 54CP (40 KW) 1118cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.3 1985-1989 64CP (47 KW) 1294cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1987-1989 72CP (53 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1985-1989 75CP (55 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 505 (551A) 2.0 1985-1995 98CP (72 KW) 1971cmc,
FIAT PANDA (141_) 800 1981-1985 34CP (25 KW) 837cmc,
FIAT PANDA (141_) 900 1980-1994 45CP (33 KW) 903cmc,
FIAT X 1/9 (128_) 1.5 1978-1989 85CP (63 KW) 1499cmc,
FIAT UNO (146_) 45 0.9 1983-1992 45CP (33 KW) 903cmc,
SEAT IBIZA I (021A) 0.9 1990-1993 40CP (29 KW) 903cmc,
CITROEN CX II 20 RE 1985-1992 106CP (78 KW) 1995cmc,
CITROEN CX II Break 20 1985-1986 106CP (78 KW) 1995cmc,
PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.6 1983-1984 97CP (71 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 505 Break (551D) 2.0 1985-1987 98CP (72 KW) 1971cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 1987-1998 72CP (53 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 1987-1998 75CP (55 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.6 1984-1987 90CP (66 KW) 1580cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (290_) 2.0 1990-1994 84CP (62 KW) 1971cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1985-1989 80CP (59 KW) 1580cmc,
CITROEN BX (XB-_) 11 1986-1992 57CP (42 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 Aut. 1987-1998 79CP (58 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.5 1987-1989 86CP (63 KW) 1442cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 14 1986-1993 72CP (53 KW) 1360cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 16 1988-1994 75CP (55 KW) 1580cmc,
CITROEN BX (XB-_) 16 1988-1993 75CP (55 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.6 1986-1987 75CP (55 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 KAT 1986-1989 75CP (55 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1987-1988 72CP (53 KW) 1360cmc,
RENAULT MASTER I Bus (T__) 28-35 2.0 1980-1986 80CP (59 KW) 1995cmc,
RENAULT MASTER I platou/sasiu (P__) 28-35 2.0 1982-1986 80CP (59 KW) 1995cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 16 1985-1988 90CP (66 KW) 1580cmc,
CITROEN C15 (VD-_) 1.0 1984-1997 45CP (33 KW) 954cmc,
PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.4 1983-1987 72CP (53 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.2 1987-1990 64CP (47 KW) 1204cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 1.4 1987-1992 71CP (52 KW) 1360cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 1.4 1987-1992 60CP (44 KW) 1360cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.