ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj SASIC SCL6440(5888746)
Cod: SCL6440
Producator: SASIC
Coduri OE: 5888746, 60777039, 60778349
Numar dinti: 20
Diametru [mm]: 230
pt. cod original (OE): 60778349
De la numar motor: 942150
Cod motor: AR64102
An fabricatie pana la: 09/1992
An fabricatie de la: 10/1989
De la numar serie sasiu: 900834
Tip cutie viteza: C503
Producator: SASIC
Coduri OE: 5888746, 60777039, 60778349
Numar dinti: 20
Diametru [mm]: 230
pt. cod original (OE): 60778349
De la numar motor: 942150
Cod motor: AR64102
An fabricatie pana la: 09/1992
An fabricatie de la: 10/1989
De la numar serie sasiu: 900834
Tip cutie viteza: C503
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
ALFA ROMEO 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.K3) 1992-1998 201CP (148 KW) 1996cmc,
ALFA ROMEO 164 (164_) 2.5 TD (164.A1A) 1987-1992 114CP (84 KW) 2499cmc,
ALFA ROMEO 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) 1987-1992 192CP (141 KW) 2959cmc,
ALFA ROMEO 164 (164_) 3.0 V6 (164.H1A, 164.H1B, 164.K1P) 1992-1998 180CP (132 KW) 2959cmc,
ALFA ROMEO 164 (164_) 3.0 V6 (164.AD, 164.AH, 164.AB) 1987-1992 184CP (135 KW) 2959cmc,
ALFA ROMEO 164 (164_) 3.0 i.e. QV (164.AG) 1990-1992 200CP (147 KW) 2959cmc,
LANCIA THEMA (834_) 2000 i.e. 16V Turbo (834AL) 1989-1992 177CP (130 KW) 1995cmc,
LANCIA THEMA SW (834_) 2000 i.e. 16V Turbo (834AL) 1989-1993 177CP (130 KW) 1995cmc,
FIAT CROMA (154_) 2500 TD (154.AE) 1985-1989 101CP (74 KW) 2445cmc,
FIAT CROMA (154_) 2500 TD (154.LL, 154.PL) 1989-1996 115CP (85 KW) 2500cmc,
ALFA ROMEO GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) 1995-1998 202CP (148 KW) 1996cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) 1995-2005 192CP (141 KW) 2959cmc,
LANCIA THEMA (834_) 2000 16V Turbo (834GC, 834FC) 1992-1994 201CP (148 KW) 1995cmc,
LANCIA THEMA SW (834_) 2000 Turbo 16V (834GC, 834FC) 1992-1994 201CP (148 KW) 1995cmc,
LANCIA THEMA (834_) 2000 16V Turbo (834AC) 1988-1990 181CP (133 KW) 1995cmc,
FIAT CROMA (154_) 1900 Turbo D i.d. 1992-1996 94CP (69 KW) 1929cmc,
LANCIA THEMA SW (834_) 2000 i.e. 16V Turbo (834AC) 1988-1990 181CP (133 KW) 1995cmc,
ALFA ROMEO 164 (164_) 2.0 Turbo 1990-1992 207CP (152 KW) 1995cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.